Predor Šentvid, ki povezuje gorenjsko avtocesto z ljubljansko zahodno obvoznico, že vse od odprtja leta 2008 krasijo znaki za zaporo na izvozu iz predora na Celovško proti središču Ljubljane. Vozniki, ki prepeljejo skozi predor v smeri Gorenjske, namreč še vedno ne morejo zaviti desno, prav tako v predor proti zahodni obvoznici ne morejo zaviti tisti, ki prepeljejo iz središča mesta.
Dars za dokončanje priključka nima pravnomočnega gradbenega dovoljenja, potem ko je prvo izdano gradbeno dovoljenje izgubil, ker je sodišče leta 2015 dalo prav dvema tožnikoma v razlastitvenem postopku. Postopek je še zapletla smrt ene od strank v postopku in posledično dedovanje.
Luč na koncu tunela?
Po letih nasprotovanj in pravdanja z lokalnimi prebivalci je zadnja ovira za vnovično pridobitev gradbenega dovoljenja morda končno na tem, da pade.
Kot so pojasnili na Darsu za Žurnal24, je odločba Ustavnega sodišča iz lanskega leta prerezala pravni gordijski vozel, potem ko so ustavni sodniki ugotovili delno neskladnost starega Zakona o umeščanju prostorskih ureditev državnega pomena v prostor, ki ga je medtem nadomestila nova zakonodaja. Postopek pridobivanja gradbenega dovoljenja lahko po mnenju sodišča teče dalje ob hkratnem upoštevanju določila glede plačila ustrezne denarnega nadomestila za čas od posega na nepremičnino do izdaje odločbe o razlastitvi v primerih, ko dedovanje še ni zaključeno in dediči še niso pridobili lastninske pravice na nepremičnini.
Napovedujejo dokončanje do sredine leta 2020
Dars se je zavezal, da bo izračunano odškodnino za nepremičnine v lasti pokojne stranke deponiral. Ker vse stranke v postopku niso želele sprejeti ponudbe, so pri Darsu pripravili vlogo za deponiranje odškodnine in jo poslali na državno odvetništvo. S tem so po njihovem mnenju izpolnili vse naložene obveze, sedaj pa je na ministrstvu za okolje in prostor, da prižge zeleno luč za pridobitev gradbenega dovoljenja. Na Darsu računajo, da bi se to moralo zgoditi do začetka letošnjega poletja.
"Šele po pravnomočnem gradbenem dovoljenju bomo lahko nadaljevali s projektom in lahko šli v postopek objave razpisa za izbor izvajalca del, nato, če bi bil razpis uspešen, sklenili pogodbo z izvajalcem del in predvidoma najpozneje v enem letu projekt tudi izvedli. Dela bi se izvajala tako, da bi bil promet čim manj oviran."
Bo pa dokončanje priključka na Celovško le en del gradbišča, ki se obeta v tem delu Ljubljane, saj bo razširjena tudi cesta proti Stanežičam, zgrajeni pa bodo tudi rumeni pasovi za LPP.
"Skladno s sklenjenim sporazumom finančne stroške, ki so povezani z izgraditvijo polnega priključka Šentvid ter s tem povezano razširitvijo Celovške ceste (v dolžini približno 800 metrov med območjem križišča Celovške ceste s Prušnikovo ulico ter območjem križišča Celovške ceste s Kosmačevo ulico) krije Dars, finančne stroške, ki so povezani z razširitvijo Celovške ceste od križišča s Kosmačevo proti Stanežičam v dolžini nekaj manj kot 200 metrov, krije Direkcija za infrastrukturo, finančne stroške, ki so na tem območju povezani z izgraditvijo 'rumenih' pasov za javni potniški promet, pa MOL," so pojasnili pri upravitelju avtocestnega omrežja.
Saj ni bla država kriva,ampak lastnik zemlje.star seniln požrešn človek ,s svojimi potomci vred.se je že davno vedelo da bo …
v tej gnili lopovski smrdljivi državi je vse možno