Alhambra bolj športna kot sharan

Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra Foto: Žurnal24 Seat alhambra
Pri Seatu v lasti koncerna VW so v kratkem času po predstavitvi sharana predstavili svoje različice velikega enoprostorca, modela alhambra.
Oglej si celoten članek

Ta je tako kot prva generacija, ki je bila na trgu od leta 1996, bolj športna od svojega nemškega brata, ponuja pa enako mero prostornosti in prilagodljivosti ter nekaj več opreme za nižjo ceno.

Značilna koncernska podoba
O videzu modelov pod okriljem znamke VW smo v zadnjem času ogromno pisali in dejstvo je, da alhambra sledi tej hišni oblikovalski filozofiji, kar je po eni strani dobro, po drugi pa malo manj. Dobro je, da je ta enaka kot pri praviloma dražjih izdelkih z značko VW na nosu, malo manj pa, da je diferenciacija med modeli res majhna, postaja pa tudi že malce uniformna. Je pa alhambra (v dolžino meri 4,85 metra in predhodnico prekaša za 22 centimetrov) vsekakor pravi full size enoprostorec s to razliko, da na boku nima para klasičnih bočnih vrat, temveč drsna. Ta naj bi bila bolj praktična na ozkih parkiriščih, še posebej pri različicah z električnim odpiranjem. To je mogoče tudi za prtljažna vrata (oboje stane evrskega tisočaka), ki se odpirajo še bolj globoko kot prej in odprejo pot do 267-litrskega osnovnega in največ 2.430-litrskega povečanega prtljažnika. Prva številka velja pri različici s sedmimi sedeži, za katere zahtevajo 800 evrov, druga številka pa velja za petsedežno različico pri podrti sedežni klopi v drugi vrsti.

Foto: Žurnal24 Seat alhambra

 

Tako kot zunanjost tudi potniški prostor povzema oblikovne smernice novejših VW-jevih modelov, in sicer se to najbolj pozna pri videzu sredinske konzole, volanskega obroča in merilnikov. Se pa tu ponovi zgodba o "konfekciji", ki je vidna pri zunanjosti, vendar ima alhambra zahvaljujoč dodatnim centimetrom pri dolžini in širini (+ devet centimetrov) veliko prostornejšo potniško kabino. Njena ergonomija je še vedno na zelo visoki ravni, enako velja tudi za uporabljene materiale in videz prednjih sedežev. Ta ponujata tudi nadpovprečno veliko bočnega oprijema, v drugi vrsti pa najdemo tri ločene in enako dimenzionirane sedeže. Preklapljanje le-teh je preprosto, enako velja tudi za sistem vstopa v tretjo vrsto. Vse sedeže v drugi in tretji vrsti je mogoče preprosto podreti oziroma se skrijejo v povišano prtljažno dno, ob tem pa nastane tudi ravna talna površina. Več je tudi odlagalnih površin, nove pa so tiste v tleh v drugi vrsti.

Opreme je več že v osnovi, saj premore serijsko avtomatsko klimatsko napravo, dodatno zatemnjena stranska stekla, ESP, deželna oprema pa vsebuje tudi kovinsko barvo. Opremska paketa sta tako dva: reference in style, slednji je bogatejši še za samotesnilne pnevmatike na 16-palčnih litih platiščih, dnevne luči s funkcijo coming home, senčna roloja na zadnjih steklih, usnjen volanski obroč in prestavno ročico (nedopustno, da tega ni bilo že prej), senzor za dež in večfunkcijski volanski obroč s tempomatom.

Foto: Žurnal24 Seat alhambra

 

Na voljo pa so tudi številni paketi dodatne opreme. Med napredno tehnično opremo pa spadajo prvič pri tem modelu in znamki možnost prilagodljivega vzmetenja, sistem start&stop (serijsko pri vseh različicah razen 2.0 TFSI) in parkirni asistent.

Štirje motorji, dva menjalnika
Motorna paleta je prav tako na moč podobna sharanovi in obsega dva bencinska in dizelska motorja z močjo od 103 do 147 kilovatov. Vsi motorji dosegajo normativ Euro5 glede čistosti izpuhov, nekateri pa tudi že Euro6. Menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, pri vseh (razen pri 2.0 TFSI, kjer je serijski) pa se je mogoče odločiti tudi za prestavno avtomatiko v obliki šeststopenjskega DSG.

Uvoznik namerava letos alhambri najti od 30 do 35 kupcev, prihodnje leto približno dvakrat toliko. Cene se začnejo pri 24.790 evrih na bencinski (1.4 TSI reference) in 26.435 na dizelski strani (2.0 TDI DPF 103 kW reference). Paket style je dražji od 1.380 do 1.600 evrov, DSG cenijo na dva tiso evrov. Višek ponudbe za zdaj predstavlja različica 2.0 TDI DPF DSG style, za katero boste morali odšteti 31.316 evrov.

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.