4Control za vse dizelske modele

Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift Foto: Žurnal24 Renault laguna facelift
Prenovljena renault laguna je po prenovi še odločnejša. Na slovenskem trgu bo dostopna od ponedeljka naprej za ceno 19.900 evrov, kolikor je treba s popustom odšteti za bencinski model.
Oglej si celoten članek

Renault laguno so doleteli lepotni popravki. Francozi so svojemu modelu, ki si ga je od leta 2007 naprej izbralo 212.825 voznikov, dobrih 0,5 odstotka je bilo slovenskih, namenili dodatke, ki avtomobil naredijo bolj dinamičen in vpadljiv, hkrati pa je prestižnejša in očem prijaznejša tudi notranjost.

Odločnejši prednji del z vekami na žarometih, biserno-črna maska in opaznejše kromirane obrobe prispevajo k bolj dinamičnemu videzu, vse izvedenke pa imajo po novem na zadku kromirane zaključke izpušne cevi.

V notranjosti so nove, bolj športne prevleke sedežev, obloga armaturne plošče je mehka in v eni potezi sega čez vso širino avtomobila, kar daje občutek prestižnosti. Dodali so nove barve notranjosti, posvetili pa so se detajlom, kot so obarvani deli okoli prestavne ročice, hkrati pa so z ergonomskimi rešitvami poskrbeli, da je preglednost nad stikali boljša in brezskrbna.



Sistem podvozja 4Control s krmiljenjem vseh štirih koles ima več prednosti: natančnejše in odločnejše vozne lastnosti, večjo okretnost in obračanje, vozniku pomaga avtomobil usmerjati po idealni poti, mu zagotavlja večji užitek med vožnjo pri vseh hitrostih in večjo raven dejavne varnosti.

 

Novosti prihajajo tudi s tehničnega področja. Tako so po novem vsi dizelski agregati opremljeni s sistemom podvozja 4Control s krmiljenjem vseh štirih koles. K modernejši zasnovi pripomoreta tudi navigacijska naprava Carminat TomTom z dodatnimi in izboljšanimi funkcijami in avtoradijski sistem Bose, ki je serijsko na voljo že na prvi ravni opreme.

Spremenjena so tudi poimenovanja nivojev opreme, ki sta zdaj dva (black edition in bose & design) in nič več tri, že osnovni black edition pa je enak nekdanjemu drugemu paketu opreme dynamic.

Izboljšani pogonski agregati so prijaznejši do okolja z nižjimi izpustom škodljivih emisij, poraba pa je v povprečju za 0,5 odstotka nižja. Kupcem bo na voljo en bencinski agregat 2,0 16 V (103 kW/140 KM), ki po tovarniških podatkih v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom v povprečju porabi 7,5 litra goriva, v zrak pa izpusti 173 g/CO2. To je v kombinaciji s prvim nivojem opreme hkrati najcenejši model v ponudbi, ki s popustom v višini tisoč evrov stane 19.990 evrov.

 



Vstopni dizelski motor je hkrati najbolje prodajan – dCi 150 (110 kW/150 KM) in poraba 5,2 litra na 100 kilometrov, njegova cena pa je s popustom 22.990 evrov. Na izbiro bosta še dizelski različici dCi 180 (131 kW/180 KM) z ročnim šeststopenjskim menjalnikom in dCi 175 z avtomatskim menjalnikom (BVA) ter močjo 129 kW/175 KM. Najdražji v ponudbi je prav dizelski dCi 175 z avtomatskim prenosom in opremo bose & design (nekdanji paket privilege), ki s popustom stane 26.690 evrov. Družinsko usmerjeni vozniki, ki prisegajo na karavane, bodo morali za model grandtour odšteti dodatnih 1.200 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.