Sistem ob možnosti naleta avto zaustavi ali se pešcu poskuša izogniti. 2020 brez smrtnih primerov Po raziskavah Evropske skupnosti in Continentala so skoraj v polovici (46,6 odstotka) smrtnih primerov nesreč v Nemčiji vključeni pešci.
Evropska unija pa želi do leta 2020 število nesreč s smrtnim izidom v državah članicah zmanjšati na nič. V prizadevanja za dosego tega cilja spada tudi Continentalov sistem, ki pri delovanju uporablja dve visokoresolucijski kameri CMOS. Ti sta v razmaku 20 centimetrov nameščeni na vrh vetrobranskega stekla, prek njiju pa sistem lažje zazna pešca in hkrati natančneje izračuna, kako velik in koliko oddaljen je.
Na podlagi teh podatkov sistem določi nadaljnji potek – z maksimalnim zaviranjem, če pa zazna, da se tudi tako ne bi mogli izogniti trčenju, poskuša znotraj svojega vidnega polja ugotoviti možnosti, kako se pešcu varno izogniti.
3D-pregled cestišča
“Čeprav je sistem še v razvo- 3D-tehnika za varnejše pešce ju, obstajajo številne dodatne možnosti njegovega delovanja, kot so: prepoznavanje vseh vrst ovir, tudi živali in neživih stvari, prepoznavanje prometnih znakov, zaznavanje nepričakovane menjave voznega pasu in avtomatičnega preklopa med dolgimi in kratkimi lučmi. Zato verjamemo, da bo, ko bo sistem prišel v serijsko proizvodnjo, zaradi cenovne ugodnosti postavil nove trende pri varnostnih sistemih. Zaradi zasnove 'vse pod eno streho' bo sistem zanimiv za vgradnjo v vse velikostne, in kar je še pomembnejše, cenovne razrede avtomobilov,” je povedal Andreas Brand, šef razvojnega oddelka pri Continentalu.
Kamero imata Volvo in Audi
Sistem enojne CMOS-kameredanes že uporabljajo številne znamke, kot so Volvo, Audi, Mercedes in BMW, kjer sistem prek še nekaterih drugih sistemov, kot je IR-kamera, zazna pešča in nanj opozori voznika, po potrebi pa začne tudi zavirati. Prednost sistema z dvema kamerama pa je ravno v natančnosti izračunavanja oddaljenosti pešca in ukrepov za preprečevanje trka.