Seveda gre za skoraj identični izdelek, ki je nastal v skupini PSA, zanj oziroma zanje pa se je odločila večina članov žirije, ki jim je podelila 131 točk. Za primerjavo povejmo, da je drugo uvrščeni finalist mercedes-benz eSprinter dobil 55 točk, četrtouvrščeni mercedes-benz vito pa 36 točk. Med njiju se je na tretje mesto uvrstil ford transit active in trail.
Žirija je izpostavila, da je trojček skupine PSA prvi električni kombi v Evropi, ki lahko prevozi okoli 300 kilometrov. Avtomobili so tudi solidno izdelani in lepo vozni, od dizelskih tekmecev pa jih razen manj hrupa ne razlikujejo prav veliko. Kot takšni bodo tudi pripomogli k napredku električne mobilnosti gospodarskih prevoznikov in pripomogli k demokratizaciji transporta brez emisij.
24-članska žirija urednikov in novinarjev s področja gospodarskih vozil se sicer sestaja že od leta 1991, vendar pa so letos zaradi epidemije covid-19 stvari otekale nekoliko drugače. Predsednik žirije Jarlath Sweeny je namreč zmagovalce razglasil v posebni spletni oddaji na spletni strani natečaja, višjemu podpredsedniku skupine PSA za lahka gospodarska vozila Xavierju Peugeotu pa bodo pokal IVOTY 2021 v prvih dneh prihodnjega leta podelili na sedežu skupine PSA v Parizu.