3+1 je formula tretjega električnega fiata

Foto: Saša Despot Fiat 500e Foto: Saša Despot Fiat 500e Foto: Saša Despot Fiat 500e Foto: Saša Despot Fiat 500e Foto: Saša Despot Fiat 500e Foto: Saša Despot Fiat 500e Foto: Saša Despot Fiat 500e Foto: Saša Despot Fiat 500e Foto: Saša Despot Fiat 500e Foto: Saša Despot Fiat 500e Foto: Saša Despot Fiat 500e Foto: Saša Despot Fiat 500e Foto: Saša Despot Fiat 500e Foto: Saša Despot Fiat 500e Foto: Saša Despot Fiat 500e Foto: Saša Despot Fiat 500e Foto: Saša Despot Fiat 500e Foto: Saša Despot Fiat 500e
Ob 65-letnici malčka fiata 500 in 15-letnici njegove sodobne reinkarnacije z enakim imenom je v Sloveniji končno na voljo tudi zadnja različica novega električnega fiata 500e.
Oglej si celoten članek

Dobro leto po kombilimuzinski in kabrioletni različici tretje generacije novega fiata 500, ki je na voljo samo še z električnim pogonom, je k nam končno pripeljala tudi najnovejša različica, fiat 500 3+1.

Vozili smo Test: Avto, ki je krojil zgodovino se je elektrificiral

Foto: Saša Despot Fiat 500e

Tretja različica se od prejšnjih dveh v bistvu razlikuje le po dodatnih majhnih vratih na desnem boku, ki se skupaj s prednjimi, ki jih sicer blokirajo na mestu, odprejo v široko odprtino. Ta olajša predvsem dostop na zadnjo klop, ki je pri obeh ostalih različicah malce neroden.

Uresničene sanje Zvezdnik na trening z avtom vrednim 2.000 evrov, soigralci niso mogli verjeti

1.000 evrov dodatka

Fiat 500e je sicer tudi v različici 3+1 ohranil enake zunanje dimenzije kot jih imata ostali dve različici, zaradi vrat pa je le dobrih 30 kilogramov težji od kombilimuzine z dvoje bočnih vrat. Pri Fiatu pravijo, da je sicer praktično enak avtomobil z enakimi prednjimi vrati, enakimi voznimi lastnostmi, enako prostornostjo in enako porabo elektrike.

Foto: Saša Despot Fiat 500e

Drugačna je tudi cena. V primerjavi s trivratno kombilimuzino bo namreč treba za različico 3+1 odšteti dodaten evrski tisočak, oziroma 500 evrov več kot za kabriolet s platneno streho. Različica fiat 500e 3+1 icon bo tako denimo stala 35.932 evrov, če pa od tega odštejemo še trenutno  subvencijo eko sklada, bo dejansko stala 31.430 evrov.

Melodija ostaja enaka

Enake kot pri drugih dveh različicah so tudi pogonske možnosti. To pomeni, da bosta na voljo dva elektromotorja z močjo 70 ali 87 kilovatov ter dve bateriji z zmogljivostjo 23,7 ali 42,0 kilovatnih ur, možnostjo z izmeničnim tokom do moči 11 kilovatov ali enosmernim do moči 85 kilovatov. S šibkejšo baterijo bo mogoče prevoziti 185 kilometrov, z zmogljivejšo pa 320 kilometrov oziroma do 480 kilometrov v mestu.

Sosedje Sosedje bi radi predstavili "ljudsko Teslo"

Ostaja pa tudi melodija, ki jo fiat 500e oddaja med speljevanjem, priredba skladbe, ki jo je Nino Rota napisal za sloviti Fellinijev film Amarcord.

Foto: Saša Despot Fiat 500e

Avto Terenski tipo cilja na kupce tradicionalnih vozil

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 19:54 9. Junij 2022.

    Zanimivo; Za ta denar smo ped kakšnim letom kupovali avto srednjega razreda in takega "malčka". Po letu 2035 bodo na …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.