Dobro leto po kombilimuzinski in kabrioletni različici tretje generacije novega fiata 500, ki je na voljo samo še z električnim pogonom, je k nam končno pripeljala tudi najnovejša različica, fiat 500 3+1.
Tretja različica se od prejšnjih dveh v bistvu razlikuje le po dodatnih majhnih vratih na desnem boku, ki se skupaj s prednjimi, ki jih sicer blokirajo na mestu, odprejo v široko odprtino. Ta olajša predvsem dostop na zadnjo klop, ki je pri obeh ostalih različicah malce neroden.
1.000 evrov dodatka
Fiat 500e je sicer tudi v različici 3+1 ohranil enake zunanje dimenzije kot jih imata ostali dve različici, zaradi vrat pa je le dobrih 30 kilogramov težji od kombilimuzine z dvoje bočnih vrat. Pri Fiatu pravijo, da je sicer praktično enak avtomobil z enakimi prednjimi vrati, enakimi voznimi lastnostmi, enako prostornostjo in enako porabo elektrike.
Drugačna je tudi cena. V primerjavi s trivratno kombilimuzino bo namreč treba za različico 3+1 odšteti dodaten evrski tisočak, oziroma 500 evrov več kot za kabriolet s platneno streho. Različica fiat 500e 3+1 icon bo tako denimo stala 35.932 evrov, če pa od tega odštejemo še trenutno subvencijo eko sklada, bo dejansko stala 31.430 evrov.
Melodija ostaja enaka
Enake kot pri drugih dveh različicah so tudi pogonske možnosti. To pomeni, da bosta na voljo dva elektromotorja z močjo 70 ali 87 kilovatov ter dve bateriji z zmogljivostjo 23,7 ali 42,0 kilovatnih ur, možnostjo z izmeničnim tokom do moči 11 kilovatov ali enosmernim do moči 85 kilovatov. S šibkejšo baterijo bo mogoče prevoziti 185 kilometrov, z zmogljivejšo pa 320 kilometrov oziroma do 480 kilometrov v mestu.
Ostaja pa tudi melodija, ki jo fiat 500e oddaja med speljevanjem, priredba skladbe, ki jo je Nino Rota napisal za sloviti Fellinijev film Amarcord.
Zanimivo; Za ta denar smo ped kakšnim letom kupovali avto srednjega razreda in takega "malčka". Po letu 2035 bodo na …