208 – eden za moške in eden za ženske

Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 GTi Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 GTi Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 GTi in XY Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 XY Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 XY Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 XY Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 XY Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 GTi Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 GTi Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 GTi Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 GTi Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 GTi Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 GTi Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 GTi Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 GTi Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 GTi Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 XY Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 GTi Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 GTi
Model 208 je bogatejši za dve posebni modelski izvedenki, športnega GTi z 1,6-litrskim turbobencinskim motorjem s 147 kilovati moči in stilsko dovršenega XY, ki naj bi z detajli vabil urbane moderne ženske.
Oglej si celoten članek

Pri Peugeotu so 208 GTi namenili 1,6-litrski turbobencinski agregat s 147 kilovati moči (200 KM) in 275 Nm navora. Od 0 do 100 km/h pospeši v 6,8 sekunde, prvi kilometer pa prevozi v 26,8 sekunde.

Športna 208, ki je na voljo le s tremi vrati, na zunaj ni tako izrazito športna, kot smo vajeni pri konkurenčnih modelih, je pa dovolj drugačna, da jo ločimo od klasičnega modela.

V znamenju kroma in rdeče barve

Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 GTi Veliko je kroma in detajlov z logotipom GTi, ki se pojavljajo na maski motorja, ogledalih, zadku, znotraj ga med drugim najdemo tudi na športnem volanskem obroču, ki je bolj neposreden. Halogenski žarometi so zasnovani na novo, pečat jim daje LED-okvir. Zadek krasi dvojna kromirana izpušna cev, iz katere se razlega športen zvok, ki pa ni preglasen in je bolj udoben v vsakodnevni vožnji. Avtomobil je možno z izbiro nalepk prilagoditi lastnim željam.

Znotraj se sedi v športnih sedežih, ki so za osem milimetrov bližje asfaltu. Veliko je prepletanja in kombiniranja s šivi in športno rdečo barvo, ki jo najdemo na volanu, ročici ročne zavore, sedežih in varnostnem pasu pa tudi osvetlitev armaturne plošče je rdeče barve. Športno plat poudarjajo aluminijaste pedalke in počivala.

Izklopljivi ESP

Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 GTi Pogon je speljan na sprednji kolesi, moč pa se na cesto prenaša s pomočjo šeststopenjskega ročnega menjalnika. Voznik lahko za še bolj športen način vožnje izključi sistem ESP (serijsko), boljšo držo na cestišču pa so zagotovili z nižjim podvozjem (19 milimetrov v primerjavi s klasičnim modelom), ki je športno trdo, zmogljivejšimi zavorami (čeljusti so pobarvane rdeče) in širšimi koloteki, spredaj za 10 in zadaj za 20 milimetrov. Pnevmatike so vedno 17-palčne.

V serijski opremi so med drugim šest zračnih blazin, parkirni senzorji, ekran na dotik (SMAG), samodejna dvopodročna klimatska naprava, zatemnjena stekla …Pri Peugeotu poudarjajo, da je prav zaradi veliko opreme za 70 kilogramov težji od navadne 208.

Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 GTi V prvi vrsti naj bi se za avtomobil odločali moški, starejši od 25 let, nadpovprečne kupne moči, ki imajo v denarnici vsaj 18.990 evrov, kolikor stane model s kovinsko barvo in popustom. Peugeotovo financiranje ceno zniža še za 1.000 evrov.

Letos je cilj prodati 15 modelov GTi, prihodnje leto pa še 10 več.

208 XY za prefinjene

XY po atraktivnosti ne zaostaja za športno izvedenko, gre pa za model, za katerega sta značilni maksimalna serijska oprema in prefinjenost.

Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 XY Tudi XY boste prepoznali po drugačni maski motorja in halogenskih žarometih s kvadratnimi LED-vstavki, ki so enaki kot pri modelu GTi. Edinstveni za XY sta vijolična barva in oblika platišč, na zadku pa je izpušna cev "nevidno" skrita pod odbijač. Tudi tu obstaja možnost prilagajanj z nalepkami.

Serijska oprema vključuje sistem ESP, tempomat, parkirne senzorje, kombinacijo mehkega usnja in alkantare, SMAG – multimedijski sistem z ekranom na dotik, stekleno panoramsko streho, dvopodročno klimatsko napravo, 17-palčne pnevmatike ...

V kombinaciji z najbolje prodajanim 1,6-litrskim THP bencinskim agregatom in kovinsko barvo, tremi vrati ter popustom stane 15.790 evrov. Cenejši od dveh dizlov je še 700 evrov dražji.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.