1,6 litra na 100 km

Foto: Žurnal24 Motor električne pogonske enote ustvari trenutni navor 370 Nm, kar zagotavlja ži Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Na avtosalonu v Ženevi bo Opel premierno predstavil konceptni avtomobil flextreme GT/E, ki združuje privlačno obliko in inovativne tehnologije.
Oglej si celoten članek

Flextreme GT/E V Oplovi strategiji zagotavljanja manjše odvisnosti od fosilnih goriv, električni pogon pa ima osrednjo vlogo. 4,7 metra dolg konceptni avtomobil prikazuje, kako je mogoče tehnologijo električnih vozil s podaljšanim dosegom (E-REV) uporabiti tako pri srednje velikih vozil in tudi kompaktnih avtomobilih, kamor se uvršča ampera.

Opel to strategijo imenuje neomejena e-mobilnost: prilagoditev izjemno učinkovitega pogonskega sistema E-REV, ki je premagal omejitve električnega pogona, za vozila v vseh segmentih. Koncept še dokazuje, da pri vožnji brez izpusta CO2 na Oplov način, velikost ni pomembna.

Posebna oblika je tudi elegantna in aerodinamična: izračunani koeficient zračnega upora avtomobila flextreme GT/E je samo 0,22, to pa mu omogoča doseganje hitrosti nad 200 km/h, varčevanje z energijo in daljšo vozno razdaljo. Med opaznejšimi oblikovnimi značilnostmi so nizka in široka drža, sprednje in zadnje luči v obliki krila, prepoznaven nos z režo za zajem zraka, dvignjen zadnji stebriček ter karoserija z izklesano mišičasto podobo.

Učinkovitost zagotavlja pogonski sistem E-REV družbe GM, ki je bil razvit že za opel ampero. Kljub večji velikosti vozila in najvišji možni hitrosti več kot 200 kilometrov na uro bo po izračunih flextreme GT/E zagotavljal podobno zmogljivost kot Ampera – vozno razdaljo z akumulatorskim napajanjem do 60 km popolnoma brez izpusta CO2 in skupno vozno razdaljo nad 500 km. Po ocenah bo povprečna poraba goriva 1,6 l/100 km, izpust CO2 pa manjši od 40 g/km.

Za razliko od hibridnih vozil bo kolesa avtomobila flextreme GT/E ves čas poganjala električna energija. Pri običajnih vožnjah na razdalji do 60 km bo motor poganjala litijeva akumulatorska celica v obliki črke T, ki je nameščena v dno vozila in pod zadnje sedeže. Za razliko od ostalih avtomobilov z izključno električnim pogonom vozniku pri vožnji z avtomobilom oplovemu konceptu ne bo treba skrbeti, ali ima vozilo dovolj električne energije za vožnjo do cilja potovanja. Če se bo akumulatorska celica izpraznila, se bo vklopil majhen generator z bencinskim motorjem, ki bo ustvarjal potrebno električno energijo. V tem načinu bo vozna razdalja avtomobila več kot 500 km, nato pa bo treba napolniti akumulatorsko celico ali doliti gorivo.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.