Toyota je novo corollo s konceptom furia napovedala že na avtosalonu v Detroitu januarja letos, a so pri serijski različici nekoliko ublažili dizajn.
Novinka v dolžino meri 4639 milimetrov, široka je 1776 milimetrov in visoka visoka 1455 milimetrov. To pomeni 99 milimetrov prirastka v dolžino, 16 v širino, hkrati pa je v primerjavi s predhodnikom za 10 milimetrov nižja. Medosno razdaljo so povečali za 100 milimetrov in zdaj meri 2700 milimetrov, s čimer obljublja več prostora za potnike, še posebej zadaj, kjer ga je več za 75 milimetrov.
Toyota je evropskim kupcem namenila dva bencinska agregata, 1,3-litrski VVTi s 73 kilovati moči in 1,6-litrski agregat s 97 kilovati moči. Na dizelski strani bo 1,4-litrski D-4D agregat s 66 kilovati moči. Moč se bo na cesto prenašala s pomočjo šeststopenjskega ročnega, štiristopenjskega samodejnega, ali sedemstopenjskega CVT menjalnika.
Cene so zaenkrat še skrivnost, v Evropi pa naj bi bili glavni limuzinski tekmeci honda civic, ford focus in opel astra.
11. generacija corolle konec leta
Toyota je v Turčiji predstavila novo, že enajsto generacijo limuzine corolla, ki velja za najbolj prodajani avtomobil na svetu. Do zdaj so namreč v 47 letih prodali že prek 40 milijonov coroll. V Evropo prihaja konec leta.