Nakup rabljenega, še posebej avtomobila starega 10 let, je lahko vedno "maček v žaklju". Pri nemški mreži tehničnih pregledov TÜV so naredili pregled in izpostavili rabljene avtomobile s ceno do 5.000 evrov, ki po zanesljivosti odstopajo od drugih. Kljub temu nihče ne trdi, da ti avtomobili ne morejo imeti skritih napak, vendar je tveganje za nepričakovane in zlasti pogoste okvare ter obiske servisov pri izpostavljenih 10 modelih najmanjše. Izpostavljeni so po abecednem vrstnem redu.
Audi A3 (8P)
Kljub visoki starosti premium "golf" iz Ingolstadta nima večjih slabosti. Pri nakupu tega kompaktnega vozila je dobro preveriti puščanje olja. V nasprotnem primeru vas ne čakajo "bombice", še posebej, če se izognete najcenejšim rabljenim. Pri TÜV pravijo, da za 5000 evrov si že lahko lastiš zelo zanesljiv kos.
BMW serija 1 (E81/E82/E87/E88)
Vreden razmisleka. Med konkurenco ga ne odlikuje le nadpovprečna zanesljivost, ampak tudi edinstvena zasnova. Ima vzdolžno nameščene motorje in pogon na zadnji kolesi. Točno tisto, kar nova generacija BMW serije 1 nima. Na tehničnih pregledih opozarjajo le na korozijo vzmeti, ki lahko povzroči njihovo pokanje.
Ford focus (III.)
Tudi cena tretje generacije focusa je padla pod 5000 evrov. Seveda pri starejših modelih, ki so bili izdelani do leta 2018. Focus vas lahko osvoji z odličnimi voznimi lastnostmi, pri TÜV pa izpostavljajo še brezhiben 3-valjnikik EcoBoost. Preverite vzmeti in predvsem izpuh. Obe komponenti trpita zaradi rje.
Honda civic (VIII)
Legendarni Hondin "NLP" vam lahko dolgo let služi kot zanesljivo vozilo. Kljub futuristični zasnovi prinaša praktično kabino z "magičnimi" sedeži. Če je treba kaj preveriti, so to luči. Njihova zamenjava je lahko zelo draga.
Hyundai i30 (GD)
Druga generacija korejske kombilimuzine je popravila slab sloves prve. Zanesljivost in kakovost sta se izboljšali. Vendar pa tudi ni brez napak. Kritika je usmerjena predvsem v luči, volan in zavorne diske.
Kia ceed (JD)
Na seznamu najbolj zanesljivih je tudi druga generacija kie ceeda, sorodnika hyundaija i30. V primerjavi s prvo generacijo je tudi ceed naredil velik preskok v kakovosti. Pozorni bodite na funkcionalnost žarometov, krmiljenju in stanju zavornih cevi. Ceed vas bo razveselil z zanesljivostjo in zelo dobro opremljeno notranjostjo na ravni nemških konkurentov.
Mazda 3 (BL)
Japonska kombilimuzina stavi na dober dizajn in tudi zanesljivost. Navsezadnje gre za japonski avto, narejen na Japonskem. Težave so lahko zavore z neenakomerno obrabljenimi diski. Pri starejših in cenejših primerkih ne škodi preveriti stanja karoserije (rja).
Mercedes-Benz razred A (W169)
Druga generacija razreda A prinaša prednosti majhnega enoprostorca. Njegova proizvodnja se je končala že pred leti, kljub temu pa vam lahko tudi rabljeni razred A zanesljivo služi še nekaj let. Pomembno je, da pred nakupom preverite zavore. Diski so pogosto neenakomerno obrabljeni.
Toyota auris (E15)
Prva generacija aurisa, razvita posebej za Evropo, ne stavi na čustva, a lastnike razveseljuje z zanesljivostjo. Motorji v aurisu so tako rekoč neuničljivi. Pogostejše kritike so bile namenjene le parkirni zavori in hitrejši obrabi zavornih diskov. Sicer je auris jasen glasnik kakovosti, kar je bila vedno močna točka Toyote.
VW golf (VI)
Evropska prodajna uspešnica šeste generacije je množično zastopana na nemškem trgu rabljenih vozil in to po privlačnih cenah. Pozornost je treba nameniti le različicam z motorjem 1.2 TSI, saj so znane težave z verigo. V nasprotnem primeru nima šibkih točk in bo še vedno razvajal z dobro ergonomijo in kakovostjo notranje opreme.
Te cene so na nemškem tržišču... Je pa v takem primeru boljše uvoziti avto od tam, kot pa ga rabljenega …
Renault bencinar je zakon,dizel itak sam smrad,pa še za normalno ceno ga dobiš
Zdaj bo Google za spletno delo od doma plačeval od 25.000 do 30.000 dolarjev na mesec.Z mojo zadnjo mesečno spletno …