Robot staršem svetuje, naj ne kupujejo igrač, ki nimajo oznake CE, s katero se izdelovalec igrače zavezuje, da je ta skladna z vsemi veljavnimi varnostnimi predpisi EU, ki so med najstrožjimi na svetu.
Za otroke, mlajše od treh let, robot odsvetuje igrače z majhnimi odstranljivimi deli. Starše pa opozarja, naj pri nakupu in uporabi igrače upoštevajo priporočila o starosti in varnostna priporočila. Svari tudi, da je pri uporabi rolk, koles in motorjev poleg nadzora staršev nujna ustrezna zaščita, denimo primerna čelada.
Kampanja poteka že sedem mesecev
Evropska komisija kampanjo za varnost igrač izvaja od januarja. Začela jo je v Romuniji, nato pa je kampanja potovala po Bolgariji, Franciji, Nemčiji, Poljskem, Češkem, Irskem in Italiji. To so tudi države, kjer so v letu 2009 proizvedli 80 odstotkov vseh igrač, narejenih v EU. Prihodnje leto se bo informativna kampanja nadaljevala v vseh ostalih članicah, tudi Sloveniji.
Obenem Evropska komisija s kampanjo o varnostnih standardih, ki veljajo v Evropi, izobražuje tudi proizvajalce igrač na Kitajskem, saj od tam prihaja največji delež igrač, uvoženih v EU.