Mreža linij LPP bo razdeljena na tri območja: Ljubljano, sosednje občine in nekoliko bolj oddaljene občine, kot na primer Grosuplje. Tako cenik kot meje občin so še v fazi usklajevanja med župani občin Javnega holdinga Ljubljana, katerega 87-odstotna lastnica je Mestna občina Ljubljana. Zadnjo odločitev o tem, ali se bo z novim cenikom podražila tudi vozovnica za mestni avtobus, pa bodo imeli, kot je za Dnevnik dejal direktor LPP Peter Horvat, župani.
"Mi smo predlagali tudi minimalen dvig cene mestne vozovnice, torej za vožnje v coni ena. Glede na cene goriva in dejstvo, da se vozovnice niso podražile že več let, potnikov to ne bi smelo preveč razjeziti," je dejal Horvat.
Če odločitev o podražitvi vozovnic v Ljubljani še ni padla, pa je že zdaj jasno, da se bodo za potnike v druge občine cene vozovnic spremenile. Po novem se tako ne bodo več obračunavale glede na razdaljo, ampak glede na cono.
Tudi 120-odstotna podražitev
Po pisanju časnika bo cona dva 30 odstotkov, cona tri pa 120 odstotkov dražja od cone ena. Pri hipotetični ceni mestne vozovnice en evro bi vožnja v cono dva – denimo Ig – stala 1,3 evra, vožnja do cone tri – denimo do Grosuplja – pa 2,2 evra.
Ob tem obstaja neznanka, koliko bodo stale vozovnice do Vnanjih Goric in Brezovice ter Škofljice in Iga. Možno je namreč, da bodo nekatere občine še naprej sofinancirale vozovnice in tako bodo cene kljub uvrstitvi v drugo cono ostale enake.