Predstavništvo slovenskega turizma v Nemčijije v Hamburgu in Münchnu pripravilo dve večji predstavitvi turizma Slovenije za predstavnike nemških medijev in avtorje. Poleg slovenskega turističnega predstavništva so sodelovala tudi nacionalna predstavništva Španije, Škotske in Hrvaške, pa tudi regionalna predstavništva prekomorskega Miamija, domačega Hamburga in Spodnje Saške, dveh avstrijskih lokalnih turističnih organizacij in nemški organizator wellness potovanj, Tour Vital.
Predstavitev v Hamburgu potekala v vrhnjem nadstropju poslovne stavbe Sturmfreie Bude Alster, z lepim razgledom na mesto, v Münchnu pa je srečanje potekalo v kleti ene od priljubljenih italijanskih restavracij, v Baru Centrale v Talu. "Za Slovenijo je na obeh predstavitvah veljalo izjemno veliko zanimanje. V predstavitvi in razgovorih v Hamburgu se je pokazal interes medijev za raznolikost slovenske turistične ponudbe," so sporočili iz javne agencije Spirit Slovenija.
Zanima jih Bela Krajina in Pokolpje
Številni so izkazali interes za zanimivosti in posebnosti Slovenije ter t. i. ikone, kot so Bled, Piran, Ljubljana, Lipica, Postojnska jama in dru. "Bolj zahtevni, kot npr. predstavniki revij in spletnih izdaj GEO, so v razgovoru poskušali najti novosti, še neraziskane regije in dele Slovenije in jih je med drugim zanimala Bela Krajina in Pokolpje," so sporočili z javne agencije.
Interes za teme, zanimive za družine, za ženske in za pare v najboljših letih so po navedbah Spirit Slovenija izkazali predstavniki splošnih revij in revij dobrega počutja, kot so med drugimi Laura, JOLIE BODY, idr., ki jih zanimajo slovenske terme, wellness, pa tudi podeželje, turistične kmetije in kampi.
Interes za kulinariko in vinarstvo
Dodajajo, da je bilo zelo veliko zanimanja za kulinariko in vinarstvo v Sloveniji. Na predstavitvi v Münchnu je izrazito prevladoval interes za aktivne počitnice v naravi, pa tudi za Ljubljano, sredozemsko obalo, terme in dogodke v letošnjem letu v Sloveniji.
Poseben uspeh pogovorov v Münchnu je dogovor o izdaji samostojnega vodiča o Ljubljani založbe Reise Know-How avtorice Daniele Schetar-Köthe. Avtorica bo Ljubljano obiskala junija letos in v sodelovanju s Turizmom Ljubljana opravila študijski obisk ter pridobila vse informacije za prvi samostojni vodič o Ljubljani. Izid je načrtovan za začetek prihodnjega leta, 2016.
V Berlinu Ljubljana kot Zelena prestolnica Evrope
“Letos bomo ob številnih temah slovenskega turizma že v začetku marca na svetovni turistični borzi ITB v Berlinu znova izpostavili Ljubljano, tokrat kot 'Zeleno prestolnico Evrope 2016'," je pravi direktorica agencije Majda Rozina Dolenc. "Udeležencem slovenskega sprejema, med katerimi bodo tudi uredniki vrste ključnih medijev, bomo predstavili kulinariko Ljubljane in vina Slovenije, pridružujemo pa se tudi letošnji temi zdravilnih voda".