"Zaenkrat se še nismo pogovarjali, kdo in kako nam bo strošek povrnil," nam je odvrnil Janez Krivec s Slovenskih Železnic, ki dodaja, da so "stroški posebnih prevozov zares ogromni".
Po njihovih izračunih so le do 15. novembra za posebne prevoze z vlakom namenili 2,3 milijona evrov, za dodatne avtobusne prevoze do konca oktobra pa še dodatnih 440 tisočakov. Stroškov čiščenja, dodatnih zaposlitev in izpada dohodkov zaradi ustavljenega prometa s Hrvaško in manjšega števila potnikov, pa še niso niti ocenjeni.
"Ja, povsem možno je, da so se potniki zato kje malce bolj 'gužvali'"
Slovenske železnice so po naročilu državnih organov oziroma Generalne policijske uprave koordinirale ves prevoz, za kar ves čas uporabljajo več kot 20 vagonov in dve elektromotorni lokomotivi. "Gre tudi za tako imenovane gomuljke in vagoni, potniške garniture in avtobusi so namenjeni izključno migrantov in v rednem prometu ne vozijo," je poudaril še Krivec, ki pa zaenkrat ne more še oceniti, kaj se bo zgodilo s prevoznimi sredstvi po koncu prihodov prišlekov. "Možno je, da bomo zaradi poškodovanosti morali katerega tudi odpisati."
Slovenske železnice so vagone deloma vzele iz rezerve, kompozicije vlaka Beograd-Ljubljana, ki od začetka begunske krize ne vozi, in tudi ostalih potniških vlakov. "Ja, povsem možno je, da so se potniki zato kje malce bolj 'gužvali'," še doda Krivec, ki pa dodaja, da promet zato nikoli ni bil prekinjen.
Na delo vpoklicali tudi inštruktorje
Uspeli smo uskladiti potniški in tovorni prevoz ter še vse izredne prevoze, je izpostavil predstavnik za odnose z javnostmi Slovenskih železnic in dodal, da so bili zato tudi pohvaljeni. "Samo predstavljajte si, da bi za en dan zastal promet in bi ljudje obstali na železniški postaji v Dobovi. To bi pomenilo več kot 10.000 ljudi, kar pa je bila ob začetnem navalu in številu policistov, praktično neobvladljiva situacija."
Zaradi posebnih vlakov so poleg prerazporeditev posameznikov na novo mesto koordinatorja prometa, Slovenske železnice za vožnje vlakov vpoklicale tudi inštruktorje strojevodje.
Ta strošek v primerjavi z korupcijo na letni ravni...pljunek v morje.
Cel balkan + Madžari so prodajali karte, ti bedaki kvazi humanitarni, so pa častili prevoze. Če pa že, pa skompenzirajte z vplačili slovenskim železnicam za kritje izgube v zadnjih 20 letih. Butli slovenceljski, v Nemčiji tiščijo po 20 Eurov… ...prikaži več čez ograjo prinašalcem pic, ker nočejo hrane, ki je v centru. Tukaj so jih pa trpali z zalo, pa sendviči. Komu ste všeč, kaj mislite?
to še ni nič . Največji račun šele pride. Banda, kaj ste dovolili narest iz te Evrope, ki nas je itak že drago stala, najdražje na svetu. Zdaj ste jo še uničili po dolgem in počez, zaradi nekih kvazi humanitarnih… ...prikaži več bedarij. Če vas je res taka dobrota, vam na hitro dam spisek kje lahko začnete kar pred domačim pragom. Pa ni bilo nikoli opaziti nekega navdušenja, dokler niso prišle te podivjane horde. Tako lahko rečem z mirno vestjo, malo poglejte statistiko neke uboge, naivne Švedske, ki je bila nekoč pojem varnosti, sociale, vzorneh odnosov... Konec ste naredili temu. Mogoče ste si nekaj volilcev kupili ampak z našim denarjem. Barabe!