"Nekateri avtobusi so nevarni za vožnjo in potnike. Niso servisirani tako, kot bi morali biti," se je na nas obrnila peščica zaposlenih v mariborskem Marpromu, ki upravlja javni avtobusni promet v drugem največjem slovenskem mestu.
S tem se ravno ne strinja sindikalni predstavnik v Marpromu Jože Hojski, ki pravi, da je problem v prezasedenosti delavnic: "Kapacitete so premajhne in napake, ki jih sporočajo vozniki, včasih niso takoj odpravljene. Nekateri avtobusi so res v zelo slabem stanju. Upamo, da bo nova uprava hitro rešila ta problem."
Nekateri za na odpad
Prejšnji teden sta Mestna občina Maribor (MOM) in nadzorni svet za novega direktorja imenovala Bernarda Majheniča, ki bo nadomestil Ivana Hajnška. Čeprav je Majhenič pred časom za Žurnal24 izjavil, da se skoraj zagotovo ne bo podal v boj za to vodilno mesto, si je pozneje očitno premislil.
"Načrtov imamo veliko. Če bo v proračunu občine zagotovljen denar, bomo vozni park posodobili z novimi avtobusi. Načrtujemo še elektronske prikazovalnike prihodov in odhodov na vseh postajah ter mobilno aplikacijo, ko bi prek SMS-sporočil dobili informacijo, koliko je še do prihoda avtobusa. Na avtobusih načrtujemo tudi brezplačen brezžični internet," pravi Majhenič. Sicer priznava, da je od šest do osem avtobusov v slabem stanju, vendar ti "niso nevarni za uporabnike". Ko bodo prišla nova vozila, bodo omenjene najverjetneje dali v odpis. "Sicer so v lasti MOM in tam odločajo o tem, kaj z njimi. Mislim pa, da ne bodo za drugam kot za na odpad," je sklenil novi direktor Marproma.