Magazin > VIP
159 ogledov

Kuljajeva ne bo promovirala šarlatanov

Jasna Kuljaj Mediaspeed.net
Jasna Kuljaj je postala obraz podjetja Kosmika, ki ponuja pomoč vedeževalcev.

Jasno Kuljaj bomo decembra videli v oglasu za vedeževalce podjetja Kosmika. "Za sodelovanje z Jasno Kuljaj smo se odločili, ker je kakovostna storitev Kosmika potrebovala tudi takšnega predstavnika. Jasna je kompetentna in pooseblja našo storitev – je dostopna, ljudska in simpatična," pravi Gregor Mehak iz  podjetja 12media.

"Pri sodelovanju s podjetji se ne zaletavam"

Jasna sicer z vedeževalci nima konkretnih izkušenj. "K vedeževalki še nisem šla. Različni mediji, na primer kakšna astrološka revija, pa so mi že večkrat izdelali različne analize,“ je za nas izjavila Jasna, ki jo zdaj čaka še analiza svetovalcev pri Kosmiki.

Ker njihovih sposobnosti še ni preizkusila, nas je zanimalo, ali je ne skrbi za ugled, saj številni vedeževalce, numerologe in astrologe označujejo za šarlatane. "Iz preverjenih virov vem, da imajo pri Kosmiki dobre strokovnjake in svetovalce ter da imajo veliko strank. Dvomim, da se nanje obračajo vedno novi ljudje. Mislim, da gre za iste stranke, za ljudi, ki so zadovoljni z njihovimi storitvami. Vsekakor sem se, preden smo posneli oglas, pozanimala, za kakšno podjetje gre. Od vseh sem dobila pozitivno mnenje. Pri sodelovanju s podjetji se ne zaletavam. Danes je treba vse in vsakogar preveriti. Pri poslovnem sodelovanju pa sploh. Domačo nalogo sem naredila in lahko rečem, da mi ni žal in da podjetje vodijo pravi ljudje."

Obesek za boljšo intuicijo

Jasna se strinja, da imajo vsi ljudje razvito intuicijo, a eni bolj kot drugi. "Ženske imamo intuicijo razvito na sploh, jaz jo imam predvsem za imena. Kot primer lahko navedem fanta, ki se mi je predstavil z imenom Luka. Rekla sem mu, da mu to ime ne pristoji in da bi moral biti Niko. Z odprtimi usti je segel v žep in mi pokazal dokument, na katerem je pisalo Niko. Predstavil se mi je z Luka, ker ga tako kličejo." 

Kuljajeva si je za povečanje intuicije v Beogradu kupila obesek, ki, kot pravi, deluje. Med drugim je ugotovila, kakšno ime si bo izbral novi papež in tudi ime britanskega prestolonaslednika Georgea.

Komentarjev 1
  • svašta 08:56 20.november 2013.

    haha Jasna, sedaj, ko so ti dali službo, so strokovnjaki. kaj pa potem, če bo zopet kaj narobe? bojo pa šarlatani, ane? sicer pa..če imajo toliko zvestih strank, zakaj pa potem potrebujejo še reklamo? menim, da je najboljša reklama od ...prikaži več ust do ust, ne pa da se neke kvazi zvezde najema...moje mnenje