Potovanja za plišaste igrače organizira japonska potovalna agencija Unagi travel, za potepanje enega plišastega prijatelja pa lastniki odštejejo od 14,50 do 40 evrov. In čeprav ideja na prvo žogo deluje zelo bizarno, predstavniki agencije pravijo, da na takšen način nova doživetja ponujajo ljudem, ki zaradi finančnih ali zdravstvenih razlogov ne morejo na potovanje.
Podoživljanje doživetij
Tisti, ki naj bi na potovanje poslali svojega plišastega ljubljenčka, naj bi bili po njihovem mnenju z igračami tako povezani, da preko njih doživljajo vse, kar se na potovanju pripeti njihovim igračam. Plišasti medvedki, sloni in kužki tako obiskujejo znamenitosti, se pred njimi fotografirajo, "poskušajo" tradicionalno hrano, skratka vse, kar bi na potovanju počeli njihovi lastniki; lastniki pa njihova doživljanja spremljajo preko fotografij, nekatere od njih potovalna agencija redno objavlja na svojem Facebook profilu.
"Tudi sama želim nekoč hoditi po poteh in videti znamenitosti, ki jih je videla moja plišasta igrača," je za japonski časopis Yomiuri Shimbun povedala ena od strank, ki si potovanja zaradi zdravstvenih razlogov ne more privoščiti, piše angleški Metro.
Potovalno agencijo za plišaste igrače si je zamislila 38-letna Sonoe Azuma, ki je pred uresničitvijo ideje na blogu bralcem redno predstavljala "življenje" njenih plišastih prijateljev.