Kdo pozna lokacijo in ve v kaj je trčil? Je trčil v ograjo, ki je del cestne infrastrukture ali v ograjo, ki jo je nekdo postavil praktično na cesti, čeprav so neki predpisi o odmikih od ceste?
Oporni zid ni njiva zato je običajno od roba vozišča odmaknjen za širino mulde ali koritnice, odvisno od kategorizacije ceste, kot vidiš na sliki. Kar se tiče oranja je prepovedano preblizu ceste, ker bi ovirali promet in je obstaja nevarnost,… ...prikaži več, da bi preorali cesto.
sožalje svojcim vendar s takimi komentarji ste malo čudni.Normalna vožnja verjetno ni prispevala k nesreči.Ta kraj je za divjanje zelo nevaren že 50km je vlahko preveč na teh odsekih ta pa je verjetno pripeljal kar drzno in povrh mogoče še… ...prikaži več zraven kak deci potem pa je kar je.
Nimaš prav. Zakaj pa se njiva ne sme obdelati več kot 1 meter do ceste, če se orje vštric in 2 m, če se orje pravokotno na cesto. Torej ograja bližje kot tri metre nima kaj delati pri cesti.
Kdo pozna lokacijo in ve v kaj je trčil? Je trčil v ograjo, ki je del cestne infrastrukture ali v ograjo, ki jo je nekdo postavil praktično na cesti, čeprav so neki predpisi o odmikih od ceste?
Če ograja ni bila na cesti, je popolnoma vseeno, saj je za vožnjo predvideno vozišče ne ograja.
Oporni zid ni njiva zato je običajno od roba vozišča odmaknjen za širino mulde ali koritnice, odvisno od kategorizacije ceste, kot vidiš na sliki. Kar se tiče oranja je prepovedano preblizu ceste, ker bi ovirali promet in je obstaja nevarnost,… ...prikaži več, da bi preorali cesto.
sožalje svojcim vendar s takimi komentarji ste malo čudni.Normalna vožnja verjetno ni prispevala k nesreči.Ta kraj je za divjanje zelo nevaren že 50km je vlahko preveč na teh odsekih ta pa je verjetno pripeljal kar drzno in povrh mogoče še… ...prikaži več zraven kak deci potem pa je kar je.
Nimaš prav. Zakaj pa se njiva ne sme obdelati več kot 1 meter do ceste, če se orje vštric in 2 m, če se orje pravokotno na cesto. Torej ograja bližje kot tri metre nima kaj delati pri cesti.