Imamo Golf 1,2,3,4,5,6 , imamo Clio 1.2.3.4. , ki se med seboj razlikujejo samo po elektronski opremljenosti ! In kaj sedaj če Golfu 1 odpove motor , sigurno mu ni odpovedal zaradi elektronike . Tako imamo tudi 737-100. 200,400, 600. 800 in max !
ceprav je definitivno tehnicna sistemska napaka, bi si zelel, da preiskavo naredi 3 država, ki nima svojega proizvajalca potniskih letal. Zaradi kredibilnosti.
Preiskava bo potekala samo na detalju raćunalniškega softverja oz. avtomatskega pilota , kajti računalniku se meša, ne pa konstrukciji avionu , ki je ena od najboljših in najvarnejših !
Žal pri varnosti šteje samo cel sistem kot celota.
Čeprav je konstrukcija najboljša, se zaradi slabega softvera varnost celotnega sistema občutno poslabša.
Imamo Golf 1,2,3,4,5,6 , imamo Clio 1.2.3.4. , ki se med seboj razlikujejo samo po elektronski opremljenosti ! In kaj sedaj če Golfu 1 odpove motor , sigurno mu ni odpovedal zaradi elektronike . Tako imamo tudi 737-100. 200,400, 600. 800 in max !
ceprav je definitivno tehnicna sistemska napaka, bi si zelel, da preiskavo naredi 3 država, ki nima svojega proizvajalca potniskih letal. Zaradi kredibilnosti.
Glede na to, da je Airbus vseevropski, naj bi torej preiskavo vodili Azijci? Mislim, da bo francoska kredibilnost kar primerna.
Preiskava bo potekala samo na detalju raćunalniškega softverja oz. avtomatskega pilota , kajti računalniku se meša, ne pa konstrukciji avionu , ki je ena od najboljših in najvarnejših !
Žal pri varnosti šteje samo cel sistem kot celota. Čeprav je konstrukcija najboljša, se zaradi slabega softvera varnost celotnega sistema občutno poslabša.