PLUSI, MINUSI |
Plusi: oblika, udobje, vozne lastnosti Minusi: poraba, oblika volana, presvetli materiali |
Pri razvoju razreda C so inženirji k projektu pristopili na drugačen način. Pazili so, da se zadovolji osebni okus in način življenja voznika. Vožnja z njim je lahko športno dinamična ali sproščeno udobna, predvsem pa navdušuje z udobnostjo na daljših relacijah. Novi C razred je podaljšan za 55 in razširjen za 42 milimetrov, medtem ko je medosna razdalja večja za 45 milimetrov. Rezultat je več prostora za ramena in komolce vseh potnikov ter kolena potnikov na zadnjih sedežih, a če boste sedeli na zadnjih sedežih prostora vseeno ni na pretek. Atmosfera v potniškem prostoru je ugodna, izpostavljena je funkcionalnost.
Udobje v notranjosti
Elegantne tone testnika poudarjajo leseni dodatki in belo usnje, s katerim morate delati v
rokavicah, saj se hitro umaže. Občutek popolnosti je preprečila le trda plastika. Športni videz
notranjosti je zelo podoben tistim iz kupejev oziroma roadsterjev. Plošča z inštrumenti in
sredinska konzola skupaj tvorita harmonično celoto. Ergonomijo je zelo dobra, prav tako tudi
prtljažnik s prostornino 475 litrov.
Za vžig motorja je dovolj vstavitev ključa v režo, ugoden položaj pa se
hitro najde s pomočjo električno gnanih sedežev. Tudi nad preglednostjo se nismo
pritoževali.
Volanski sistem je bolj direkten kot pri predhodniku, vodenje avtomobila pa natančno in lahkotno. Limuzina na cesti nikoli ne „plava“; gibanje karoserije je pod strogim nadzorom obese. Avtomatski menjalnik je natančen in hiter, ne glede ali prestavlja samodejno ali pa prestavljate ročno. 100 kW je dovolj, da bo vozniku kljub temu, da sedi za volanom dizla, pognalo kri po žilah. 200 km/h za avtomobil ne predstavlja večjega napora. Morda je motor le za malenkost preveč požrešen. Poraba se je gibala med osmimi in devetimi litri.
Vožnja po avtocesti je tiha, skozi ovinke natančna, suveren občutek vožnje pa bodo doživeli tudi športne vožnje ne najbolj vešči vozniki. Mercedes razreda C je namreč opremljen s številnimi tehnološke naprednimi sistemi, predvsem na področju varnosti. Med samim razvojem so strokovnjaki namerno razbili prek 100 vozil.
V serijsko opremo je zajetih sedem varnostnih blazin, od novosti pa bi izpostavili preventivni sistem zaščite potnikov, na voljo za doplačilo, pre-safe sistem. Novost med sistemi v C razredu je sposobna predvideti voznikovo obnašanje v zgodnji fazi kritične situacije. Senzorji ESP in BAS prepoznajo zanašanje v ovinkih, kritično manevriranje in močno zaviranje. Pre-safe aktivira potrebne sisteme ter pripravi vozilo in potnike na primer nesreče. Prvič v tem razredu Mercedes uvaja še inteligentni light sistem z bi-xenonskimi žarometi in petimi funkcijami, ki so odvisne od vrste vožnje in vremenskih pogojev. Svetila močneje osvetljujejo cesto v mestih, na odprti cesti se pri 90 km/h vklopi prva stopnja osvetljevanja, nad 110 km/h pa še druga. Aktivni žarometi osvetljujejo cesto tudi v zavoju, zadnja t. i. ventilacijska svetila pa so prevzela vlogo spojlerja.
Prestiž ni poceni
Z aktualnim razredom C, Mercedes nadaljuje pot uspeha začeto pred 14 leti z modelom 190,
ljubkovalno poimenovanim „baby benz“. Novi model je zamenjava za avtomobil, ki je na tržišču od
leta 2000. Za C razred nismo mogli nikoli reči, da je baby, a je mnogim kupcem omogočal, da imajo v
svoji garaži parkirano mercedesovo limuzino. Novi zvezdnik vseeno ni poceni, zanj je potrebno
odšteti 30.700 evrov. Tisti, ki ga imajo, pa že vedo zakaj.