Scheuer zavrača vsakršno omejevanje hitrosti na nemških avtocestah. Omejitev bi celotne izpuste ogljikovega dioksida v Nemčiji zmanjšala za manj kot pol odstotka, je dejal za današnji časnik Bild am Sonntag. Prav tako je zavrnil varnostne pomisleke.
"Princip proste izbire se je obnesel. Kdor želi voziti 120 (kilometrov na uro), lahko vozi 120. Kdor želi voziti hitreje, pa tudi lahko," je po poročanju nemške tiskovne agencije dpa za časnik dejal Scheuer.
O varnostnem vidiku hitre vožnje pa je dejal: "Nemške avtoceste so najbolj varne ceste na svetu." Omejitev hitrosti trenutno velja na 30 odstotkih nemških avtocest, to je na 7640 kilometrih, medtem ko na 18.150 kilometrih ni nikakršnih omejitev. Scheuer je za časnik dejal: "Sistem priporočenih hitrosti vožnje deluje in se je izkazal".
Pred kratkim so v javnost prišli predlogi neke okoljske delovne skupine nemške vlade, med katerimi je tudi omejitev vožnje na nemških avtocestah na 130 kilometrov na uro. Scheuer je dejal, da so takšni predlogi v "nasprotju z vsako človeško logiko".
Nemčija je edina država v Evropi, kjer lahko vozniki na večini avtocest vozijo, kolikor hitro želijo. Nekateri tako divjajo s hitrostjo 200 kilometrov na uro in več.
S sodobnimi vozili pa na ac res ni neko divjanje 200 .. morda 250 je. Tako ali drugače, čeprav njihove ac niso več ravno gladke kot miza, pa imajo statistiko na svoji strani. Pa dosti prispeva, da je kultura voznikov… ...prikaži več taka, da upošteva še druge, ne pa kot pri nas, ko večina misli, da so sami na cesti.
Edino,kar jih lahko še reši je,da zaposlijo kakšnega slo strokovnjaka iz nešteto agencij,katere skrbijo za "varno" vožnjo pri nas in so le podaljšana roka za polnjenje državne blagajne z denarjem od kazni....
So vsaj napreden narod ker 200 se ziher ne vozijo z avtomobili podobnimi yugecom ampak primernim taki vožnji ki so tudi varnostno bolj učinkoviti. In 200km/h ni divjanje na tripasovni avtocesti če ne oviraš sovoznikov.