Zavod za zdravstveno zavarovanje napoveduje pomembno novost

Foto: Žurnal24 main
Foto: Žurnal24 main
Informacije o izvajanju obveznega zdravstvenega zavarovanja strankam trenutno zagotavljajo po telefonu, elektronski pošti, navadni pošti in preko fizičnih obiskov strank.
Oglej si celoten članek

ZZZS načrtuje optimizacijo obstoječega telefonskega komuniciranja s strankami. Z željo izboljšati uporabniško izkušnjo in kakovost telefonskega informiranja za stranke bodo postopoma oziroma fazno do konca leta 2024 vzpostavili enovit in sodoben multimedijski kontaktni center z enotno telefonsko številko, so napovedali za STA.

"Sprva bomo obstoječim vsebinam iz dosedanjih klicnih centrov dodali nove vsebine s področja mednarodnega zdravstvenega zavarovanja ter odločanja imenovanih zdravnikov in zdravstvenih komisij o bolniškem staležu, zdraviliškem zdravljenju in nekaterih drugih pravicah. Sredi leta 2024 pa načrtujemo širitve na vsa preostala vsebinska področja izvajanja obveznega zdravstvenega zavarovanja ter konec leta 2024 tudi širitev na pisno elektronsko komuniciranje preko kontaktnega centra," so poudarili na Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS).

Z uvedbo novega multimedijskega kontaktnega centra ZZZS ter z uvajanjem in spodbujanjem uporabe spletnih elektronskih rešitev zavod zasleduje cilj učinkovitejšega razbremenjevanja obstoječih vstopnih telefonskih točk ter izboljšane dostopnosti svojih strank do informacij in storitev preko telefona in drugih elektronskih medijev.

Vendar pa je zaradi kadrovskih omejitev na strani ZZZS treba enovit kontaktni center uvajati postopoma, da zaradi pomanjkanja lastnih kadrov ne bi poslabšali pogojev za izvajanje osnovne dejavnosti ZZZS, to je izvajanje obveznega zdravstvenega zavarovanja za uresničevanje pravic zavarovanih oseb, so poudarili.

Informacije po telefonu

Informacije o izvajanju obveznega zdravstvenega zavarovanja strankam trenutno zagotavljajo po telefonu, elektronski pošti, navadni pošti in preko fizičnih obiskov strank ter na spletni strani www.zzzs.si.

Informiranje izvajajo delavci ZZZS v 10 območnih enotah in 45 izpostavah, za nekatere vsebine pa so vzpostavljeni tudi državni klicni centri, na primer za informacije o kartici zdravstvenega zavarovanja, bolniška nadomestila, prispevke samoplačnikov, ki jih obračunava ZZZS ter načrtovano zdravljenje v tujini.

dezurni@styria-media.si

 

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 4

  • 15:00 11. Oktober 2023.

    Digatizacija... = da celi dan ali dva dni kličeš dohtarja.. da poveš kaj rabiš da se naročiš.. to prixe do …

  • 14:54 11. Oktober 2023.

    Nova časovnica.

  • 13:22 11. Oktober 2023.

    spet stran vrzen denar idioti lopovski

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.