Potujoča posvetovalnica o raku dojk

Foto: Shutterstock Zivljenje 14.10.13, rak dojke, zdravje, foto: shutterstock
V Sloveniji je pri ženskah najpogostejši rak dojk, pri moških pa rak prostate ...
Oglej si celoten članek

V Sloveniji je pri ženskah najpogostejši rak dojk, pri moških pa rak prostate. Rožnati oktober je mednarodni mesec osveščanja o raku dojk, ki vsako leto prizadene okoli 1.400 Slovenk, mesec november pa že tradicionalno opozarja na raka prostate.

Pri HOFERju so se tako letos odločili, da bodo svojim sodelavkam in sodelavcem ponudili tudi konkretne rešitve. Potujoča posvetovalnica, ki so jo zasnovali v sodelovanju s slovenskim združenjem za boj proti raku Europa Donna, v oktobru in novembru obiskuje več trgovin HOFER po vsej Sloveniji.

V okviru programa promocije zdravja na delovnem mestu SKUPAJ.ZDRAVI. bo zagotavljala informacije o pomenu zdravega načina življenja, preventivi ter zgodnjem odkrivanju raka dojk in raka prostate. Potujoča posvetovalnica zaposlenim omogoča dostop do posveta.

Potujoča posvetovalnica HOFERjevim sodelavkam in sodelavcem omogoča brezplačen individualni posvet z zdravnikom s področja onkologije, ki razloži pomen zdravega načina življenja in samopregledovanja, presejalnih programov, na modelu prikaže pravilen postopek samopregleda in je na voljo za vprašanja. Predsednica združenja Europa Donna, dr. Tanja Španić je ob tem dejala: "Veseli smo, da se vedno več podjetij nameni izkazati dodatno skrb zdravju zaposlenih. HOFERjeva akcija SKUPAJ.ZDRAVI. je primer dobre prakse, ki dokazuje, kako pomembno je, da podjetja skrbijo za zdravje svojih zaposlenih in jim omogočajo dostop do strokovnega posvetovanja. Preventiva ima izjemno pomembno vlogo pri zgodnjem odkrivanju raka. Včasih zdravniki nimajo dovolj časa za preventivne nasvete, zato je potujoča posvetovalnica enkratna priložnost, da zaposlenim po vsej Sloveniji omogočimo individualno preventivno svetovanje."

HOFER sicer tudi tokrat v mesecu oktobru s projektom Roza oktober skupaj s svojimi kupci že četrto leto zbira donacijo za slovensko združenje Europa Donna. Ob nakupu vsakega roza paketa šampinjonov in/ali jabolk gre namreč 10 centov združenju, ki v slovenskem prostoru aktivno osvešča o bolezni. Ta na leto prizadene okoli 1400 žensk. V zadnjih štirih letih so tako združenju skupno donirali že več kot 20.000 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.