Napotnice: Ministrstvo opozarja, da ta zahteva ni utemeljena

Foto: Boštjan Tacol
Foto: Boštjan Tacol
Kaj storiti v primeru, da izvajalec zdravstvenih storitev ne upošteva elektronske napotnice?
Oglej si celoten članek

Marsikdaj se zgodi, da mora pacient, ko se prek sistema enapotnica naroča na zdravstveni pregled, izvajalcu poslati še potrdilo o izdani eNapotnici v fizični obliki. Ko je elektronsko naročilo uspešno zaključeno, se na potrdilu o naročilu izpiše navodila, da mora pacient potrdilo v določenem roku dostaviti izvajalcu dejavnosti, pri katerem se je naročil na pregled. 

Pozor! Zastarele napotnice ne bodo več veljavne

Na ministrstvu za zdravje zdaj pojasnjujejo, kaj naj pacienti v takem primeru storijo. "V kolikor izvajalec pri telefonskem, osebnem ali naročanju po elektronski pošti zahteva, da mu dostavite potrdilo o izdani eNapotnici, pomeni, da ne upošteva veljavnih navodil NIJZ in MZ, kaj je zadosti za naročilo pacienta," pravijo na ministrstvu. 

Kaj lahko pacient stori? Ministrstvo ponuja dve možnosti. Prva možnost je, da osebno opozorite izvajalca zdravstvenih dejavnosti na nepravilnosti. Druga možnost pa je, da o primeru obvestite ministrstvo za zdravje, ki bo opomnilo izvajalca zdravstvenih dejavnosti o nepravilnostih.

Pri zdravniku Zdravniške napotnice od danes po novem

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 19:46 18. Januar 2018.

    samo v javni upravi je to možno. Bedaki na kubik

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.