Dijaki vse bolj okoljski

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Raziskava o naših dijakih in njihovem odnosu do okolja ...
Oglej si celoten članek

"Kar 77 odstotkov slovenskih dijakov meni, da je za naš odnos do okolja odgovoren vsak posameznik, tudi mladi," kaže raziskava o odnosu slovenskih dijakov do okolja, v kateri je sodelovalo 3.426 dijakov.

Kampanja Pozor(!)ni za okolje v letošnjem šolskem letu poteka že šesto leto zapored, v njej pa sodeluje 34 srednjih šol iz vse Slovenije in 28 partnerskih organizacij.

Vse več dijakov ločuje odpadke

Da so slovenski dijaki iz leta v leto bolj okoljsko osveščeni, potrjuje denimo naraščajoči delež tistih srednješolcev, ki odpadke ločujejo in se zavedajo problematike odgovornega ravnanja z okoljem. 

Raziskavo je za namen kampanje Pozor(!)ni za okolje, katere pobudnik je družba Goodyear Dunlop Sava Tires, izvedla Fakulteta za organizacijske vede iz Kranja. Namen raziskave je bil ugotoviti  osveščenost dijakov o problematiki ogljičnega odtisa ter njihovo ravnanje v praksi.

Foto: Pozor(!)ni za okolje Dijaki in okolje

"Izsledki raziskave pričajo o uspešnosti in pozitivnih učinkih okoljevarstvenega projekta, saj med drugim kar 75 odstotkov dijakov vodo zapira med ščetkanjem zob, več kot polovica vprašanih pa ugaša luči in izklaplja električne naprave, ko zapusti prostor. Kar 79 odstotkov dijakov meni, da je ločeno zbiranje odpadkov nujno potrebno in koristno," pojasnjuje docentka Alenka Baggia iz Fakultete za organizacijske vede Univerze v Mariboru.

Foto: Pozor(!)ni za okolje Pozor(!)ni za okolje

Najzahtevnejša ciljna skupina

Nad uspehi kampanje so navdušeni tudi pri Goodyearu. "Rezultati odsevajo interna prizadevanja našega podjetja za odgovorno ravnanje z okoljem in s tem povezanim spodbujanjem dobrih praks v širšem lokalnem okolju. Mladi so najzahtevnejša ciljna skupina, katerih vrednote in navade so že izoblikovane. Vendar lahko prav oni s proaktivnostjo in dobrimi zgledi ustvarjajo zeleno prihodnost, svoje znanje pa prenašajo še na mlajše generacije", je izpostavil Matej Zavrl, direktor družbe Goodyear Dunlop Sava Tires.

Osrednjo aktivnost kampanje, ki prerašča v gibanje dijakov za zmanjševanje ogljičnega odtisa, v letošnjem šolskem letu predstavlja tekmovanje v pripravi kratkih filmčkov. Z njihovo pomočjo bodo dijaki predstavili svoja prizadevanja, ki jih izvajajo na šolah po Sloveniji.

anja.scuka@zurnal24.si

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.