Barbie ni več samo visoka in vitka s konfekcijsko številko 34, ampak je postala precej bolj realistična. Proizvajalec barbik Mattel je namreč danes začel prodajati barbike treh različnih tipov: drobno, visoko in tako z oblinami.
Prodaja upada že tri leta
Mattel se je tako odzval na kritike in zaskrbljenost staršev glede proporcij vitke, dolgonoge barbike in vpliva, ki ga ima taka nerealna podoba ženske na otroke. Gre za prvo spremembo tipa telesa barbike, ki naj bi bolje odražala različne tipe žensk, tako da bodo deklice lahko našle tisto, ki jih najbolj nagovarja, pravijo v Mattelu. Proizvajalec Mattel tudi upa, da bo z novimi barbikami izboljšal upadajočo prodajo, ki pada že tretje leto zapored. V prvi polovici lanskega leta je padla za 16 odstotkov.
Tudi trebušček ...
Barbika z oblinami ima večje prsi in zadnjico, pa tudi trebušček in se bo celo znašla na februarski naslovnici časnika Time.
Otroci bodo lahko po novem zbirali tudi med sedmimi različnih odtenki polti, 22 barvami oči, ter 24 različnimi frizurami in seveda številnimi oblekami in dodatki. Nove barbike bo sprva mogoče kupiti le na spletu, kasneje pa tudi v trgovinah. Originalna svetlolasa Barbie v prodaji ostaja.
Mattel je sicer že v preteklosti uvajal nove barbike, a tokrat se bodo prvič razlikovale po tipu telesa.Lani je tako Mattel uvedel barbike, s katerimi se zaradi dodane tehnologije lahko otroci pogovarjajo, leta 1980 pa temnopolto barbiko.