"Babica kupila precej drag izdelek, ki naj bi ji pomagal pri izboljšanju zdravja"

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
Starejše vabijo z obljubami, ki jim ti nasedejo.
Oglej si celoten članek

Podjetja organizirajo posebne demonstracije svojih izdelkov, kamor najraje vabijo starejše, z obljubami o brezplačnem obroku, prijetnem druženju. Pridobijo jih s simpatičnim povabilom, da je srečni dobitnik, da je število prijav omejeno in da se je treba prijaviti takoj. Markentiški triki, ki jim ostareli ljudje velikokrat nasedejo, saj so prodajalci zelo prepričljivi.

Na koncu se velikokrat izkaže, da je sicer dragi izdelek povsem odveč: "Babica je prejela vabilo slovenskega podjetja na brezplačno večerjo, po njej pa je podjetje vsem udeležencem predstavilo svoje izdelke. Predstavniki podjetja so bili zelo prepričljivi, zato je babica kupila precej drag izdelek, ki naj bi ji pomagal pri izboljšanju zdravja,"  izkušnjo Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS) opiše vnukinja, katere babica se je očitno ujela v past in kupila izdelek, ki ga brez prijaznega povabila, verjetno ne bi.

 "Menim, da izdelka v resnici ne potrebuje in da je k nakupu pristopila nepremišljeno ter pod vplivom predstavitve, zato me zanima, ali je mogoče tako kupljen izdelek vrniti?," se glasi vprašanje, naslovljeno na ZPS.

Rešitev obstaja 

Na zvezi potrošnikov odgovarjajo, da rešitev obstaja. Če udeleženci opravijo nakup, o katerem si pozneje premislijo, lahko po zakonodaji o varstvu potrošnikov od pogodbe odstopijo v 14 dneh, saj gre za pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov podjetja.

Če prodajalec na to pravico potrošnika ne opozori, se rok za odstop od pogodbe podaljša za eno leto oziroma začne teči od trenutka, ko prodajalec opozori potrošnika na pravico do odstopa.

Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na posebnem obrazcu, ki je določen s pravilnikom o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Sicer Matjaž Jakin z ZPS potrošnico opozarja, naj obvestilo pošljejo tako, da bodo lahko dokazali, da so pravočasno odstopili od pogodbe: "Dokazno breme o pravočasnem odstopu je na potrošniku, zato priporočamo pošiljanje obvestila o odstopu s priporočeno pošto."

Test, kemikalije Bodite pozorni, kakšne barvice kupujete otrokom

Zveza potrošnikov Krofi: Pozor, med njimi so velike razlike

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 20:58 22. Februar 2018.

    Ce babica ni opravilno sposobna potem tudi oporoka ne bo veljavna...se tega zensce zaveda ...?

  • 18:38 22. Februar 2018.

    Tako je, ko se je vnukinja zbala, da bo babica zapravila denar in zanjo ne bo nič ostalo.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.