Pod okriljem akcije #vednopodpiraj dober namen je družba Coca-Cola v Sloveniji na današnjem dogodku trem zmagovalnim projektom s področij športa, okolja in skupnosti namenila donacijo v skupni vrednosti 21.000 evrov. Potrošniki so z glasovanjem izbrali nosilce zmagovalnih projektov, to so društvo Morigenos, Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje (Botrstvo) in Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez.
Dogodka se je udeležil tudi ambasador akcije #vednopodpiraj dober namen, eden od najuspešnejših slovenskih alpskih smučarjev, Jure Košir. O svoji vlogi je povedal: "Akcija zadeva področja, ki so mi blizu, zato želim prispevati po svojih najboljših močeh. Ljudje v športnikih pogosto iščejo svoje vzornike in če s svojo pojavnostjo prispevam k večjemu odzivu Slovencev in jih spodbudim k sodelovanju, je to zame osebna in tudi za samo akcijo velika zmaga. Največje koristi imajo navsezadnje nosilci zmagovalnih projektov, ki so deležni donacij, učinke njihovih prizadevanj pa posledično občuti celotna družba."
V okviru akcije #vednopodpiraj dober namen so slovenski potrošniki od decembra 2018 glasovali za projekte, ki si zaslužijo podporo družbe Coca-Cola v Sloveniji. Do konca glasovalnega obdobja (tj. do konca januarja) so skupaj prispevali kar 48.007 glasov.
Največje število glasov so prejeli naslednji trije projekti: društvo Morigenos za raziskovanje delfinov v slovenskem morju, Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje za dijaški sklad projekta Botrstvo in Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez za štipendije mladim športnikom. Coca-Cola bo izbranim projektom skozi leto 2019 donirala sredstva v treh fazah. Poleg današnje donacije, bodo zmagovalci prejeli še dve, in sicer v začetku junija in konec julija. Potrošniki pa lahko od 15. februarja dalje z nakupom izdelkov družbe Coca-Cola dodatno podprejo projekte, ki so jim najpomembnejši.
"Močno verjamemo, da potencial ljudi ne bi smel biti omejen z njihovim socialno-ekonomskim položajem. Vsi mladi si zaslužijo enako priložnost za šolanje. Zato smo ustanovili poseben dijaški sklad v okviru projekta "Sponzorstvo v Sloveniji". Donacija Coca-Cole bo pomagala srednješolcem kriti stroške nastanitve in druge stroške šolanja, da se bodo lahko izobraževali na področju, ki jih zanima," je povedala Anita Ogulin, predsednica ZPM Ljubljana Moste-Polje.
Predsednik OKS – ZŠZ Bogdan Gabrovec je dejal: "Prihodnost slovenskega športa je odvisna od prepoznavanja in investiranja v mlade talente. Že v rani mladosti mora večina mladih športnikov kljub pomanjkanju časa usklajevati svoje športne dejavnosti in šolske obveznosti. Da bi jih spodbudili, naj sprejmejo ta dvojni izziv, OKS – ZŠZ, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport ter Fundacija za financiranje športnih organizacij v Republiki Sloveniji podeljujejo štipendije najbolj perspektivnim športnikom in športnicam. Donacija Coca-Cole bo tako mlade športnike finančno razbremenila in jim pomagala, da se osredotočijo na doseganje svojih ciljev."
Akcija #vednopodpiraj dober namen se bo z vključevanjem potrošnikov nadaljevala skozi vso leto 2019. Novicam o projektu lahko sledite na spletni strani: www.vednopodpiraj.si
O akciji #vednopodpiraj dober namen
Vsaka zgodba o uspehu se začne z dobrim namenom. Akcija #vednopodpiraj dober namen je odraz prizadevanj družbe Coca-Cola, da dosega rast skozi partnersko sodelovanje z lokalnimi skupnostmi. Prek akcije #vednopodpiraj dober namen Coca-Cola v Sloveniji finančno podpira tri projekte po izboru slovenskih potrošnikov in te spodbuja, da se ji pri podpiranju projektov pridružijo. V družbi Coca-Cola verjamejo, da lahko v sodelovanju s skupnostmi naredijo več za čistejše okolje ter opolnomočenje mladih, da ti izkoristijo svoj potencial in prispevajo k družbeni blaginji.