Ponudba hotela je zaradi zadovoljnih in navdušenih gostov postala prava senzacija na družbenih omrežjih, poročajo tuje tiskovne agencije.
Prvotna ideja vodje hotela Davida Dillena je bila, da bi zlate ribice zabavale goste hotela med čakanjem na recepciji, je pojasnil za nemško tiskovno agencijo dpa. Opazil je namreč, da se gostje med čakanjem dolgočasijo. "Želel sem stvari narediti bolj zanimive in ljudi spraviti v smeh," pa je Dillen pojasnil francoski tiskovni agenciji AFP.
Kasneje je gostom ponudil možnost najema ene izmed treh zlatih ribic z imeni Nemo, Heineken in princ Charles na recepciji, in sicer s sloganom "Sami v svoji sobi in želite družbo? Najemite ribo". V ceno 3,5 evra na noč je vključen tudi okrogel akvarij za ribe.
Zadovoljni gostje hotela v belgijskem mestu Charleroi informacije in fotografije o ponudbi objavljajo na družbenih omrežjih, kot sta Facebook in Twitter. "Sedaj imamo tri tipe gostov: tiste, ki objavljajo fotografije rib v njihovi sobi na spletu, poslovneže, ki komaj čakajo, da svojim šefom pošljejo račun, in družine, ki jim ribe posodimo brezplačno," je še pojasnil Dillen.
Eno so ugrabili
Zgodilo pa se je tudi, da je triletna nizozemska deklica eno izmed zlatih ribic "ugrabila", saj se je ribice tako privadila.
Tri zlate ribice v tem hotelu so po poročanju dpa zaradi mednarodnih gostov, ki so obiskali hotel, prišle tudi na naslovnice, med drugim vse do Avstralije.
Ob tem velja poudariti, da v hotelu niso seznanjeni s potrebami zlatih ribic, ki jih nikakor ne smemo imeti v okroglem kavariju. Ta namreč ne zadostuje fiziološkim in etološkim potrebam ribice.