Danes žirantka, nekoč tekmovalka
27-letna Sara Jo se je tokrat znašla na drugi strani tekmovalnega šova, saj je del tričlanske žirije MTik Tok Akademije. A mlada pevka je v preteklosti svoj talent tudi sama pokazala na raznovrstnih tekmovanjih, tako na domačih tleh kot v tujini. Zagotovo največje in najpomembnejše tekmovanje, ki se ga je udeležila kot članica glasbene skupine Moje 3, je bila Evrovizija leta 2013.
Tako Sara Jo še predobro ve, kako se počutijo tekmovalci in kaj preživljajo, ko skušajo prepričati, da so prav oni najboljši in da si zaslužijo priložnost. "Ne glede na to, ali gre za manjši ali večji projekt in za kakšen koncept gre, imajo udeleženci nekaj skupnega, in sicer premik iz cone udobja, določen pogum ter predanost," pravi Sara.
Še posebej navdušena je nad letošnjim plesnim šovom MTikTok Dance Akademija, saj zajema vso regijo in se je nanj prijavilo veliko posameznikov različnih starosti. "Izkazalo se je, da leto rojstva ni merilo profesionalizma in pripravljenosti za delo." Med tekmovalci MTikTok Dance Akademije srbske zvezdnice ne pritegne zgolj smisel za ples. "Najbolj so me navdušili tisti, ki se niso potrudili le glede koreografije, ampak so razmišljali o vsaki podrobnosti, na samem začetku že o tem, kaj bodo oblekli za pot na snemanje."
Sara Jo opozarja: ''Zmaga na šovu je šele začetek trdega dela''
Talent šovi se včasih zdijo strel v prazno. Kako izstopati v malem morju tekmovalcev? Kaj storiti, da te žiranti opazijo, da si zapomnijo prav tebe? "Zelo pomembno se je vprašati, kaj je vaš glavni adut. Kaj večina ljudi opazi na vas, kaj jih zabava ali navdušuje? To poskusite vključiti na pravi način. Seveda ne preidite niti v drugo skrajnost in ne forsirajte zgolj tega, ampak naj bo ta vaš adut kot češnja na torti," svetuje sogovornica. In hkrati opozarja, da zmaga na velikem tekmovanju oziroma talent šovu še zdaleč ne pomeni konca trdega dela.
Mnogi zmagovalci raznih tekmovanj z zmago niso naredili kaj dosti. Poniknili so v pozabo. Redko se govori o tem, da nekatera dekleta in fantje že med tekmovanjem ugotovijo, da to ni tisto, kar so si predstavljali, in se po koncu odločijo, da se bodo posvetili nečemu drugemu, poudari zvezdnica:
Udeleženci morajo upoštevati, da ni bistvo vsega tekmovanje, ampak da bodo veliko spoznanj deležni šele, ko bo zgodbe konec. Predanost in iznajdljivost sta izredno pomembni lastnosti, saj pozneje sami sebi niso prepuščeni le tisti, ki so se dobro uvrstili, ampak tudi sami zmagovalci. Žal ni hitrega tečaja, ki bi jim pomagal naučiti se vsega, kar morajo vedeti, ampak bodo morali to znanje pridobiti sami. Da bi uresničili svoje sanje, ne smejo izgubiti začetne vneme, prav tako morajo imeti dobro vizijo in ogromno željo.
Pri zagotavljanju prepoznavnosti ne moremo zanemariti vpliva družbenih omrežij
A jasno izdelana vizija in ogromna želja sta zgolj dva pomembna koraka na poti k uspešni karieri. Precej veliko vlogo igra dandanes tudi splet, in če nam je všeč ali ne, dejstvo je, da je treba biti prisoten tudi na družbenih omrežjih. Kajti tudi prek njih si slave željni pevci in plesalci širijo prepoznavnost ter krog oboževalcev. Tudi Sara Jo že lep čas več kot uspešno pušča svoj pečat na številnih družbenih omrežjih, a je pri objavljanju zelo previdna, razkriva:
Menim, da je na tem področju treba iskati samega sebe, dokler ne ugotovite, katera je prava mera za vas. V preteklosti sem včasih eno skrajnost menjala za drugo. V določenih obdobjih se mi sploh ni ljubilo ukvarjati z družbenimi omrežji, zato sem bila neaktivna, spet v drugih me je malo zaneslo in sem delila bistveno več vsebin kot običajno. Vse to pa mi je pomagalo najti ravnovesje – ugotoviti, kaj najraje delim in kaj je občinstvu najbolj zanimivo. In od njega dobiti povratne informacije, ki so mi še kako pomembne.
Tako 27-letna zvezdnica tudi ko gre za družbena omrežja še vedno na prvo mesto postavlja kakovost. "Ne glede na to, koliko od tega je res in koliko se govori o tem, da se v 21. stoletju poudarjata količina in nenehno objavljanje vsebin, še vedno menim, da je kakovost na prvem mestu. Verjamem, da bo dobri ideji, izvedbi in konceptu uspelo pritegniti pozornost, ne glede na ogromno število posnetkov na družbenih omrežjih vsak dan," še pove Sara Jo.