Največje modno podjetje v jugovzhodni regiji Sportina Group in največja integrirana spletna ter TV trgovina pričenjata novo poglavje na področju digitalne preobrazbe v modni industriji. V letu razcveta spletnega nakupovanja je njujno novo strateško partnerstvo obrodilo spletno novost. Shoppster je sedaj obogaten z novo vejo ponudbe, oblačili priznanih blagovnih znamk, ki so v Sloveniji na voljo pod zastopništvom Sportine Group. Nov asortima spletne in TV platforme Shoppster tako zajema vrhunsko modo, po zadnjih svetovnih trendih, priljubljenih blagovnih znamk, kot so: Armani Exchange, Antony Morato, Fracomina, Superdry, Silvian Heach, Morgan, Marx, Only, Vero Moda, Tom Taylor in Jack&Jones.
Za modne izdelke Slovenci zapravljamo vse več
Raziskava Fashion (Re)search1 je pokazala, da je bila pandemija eden glavnih promotorjev uspešnosti spletnega nakupovanja modnihTo podjetje začenja novo poglavje izdelkov. Slovenci smo v preteklem letu vseeno nakupovali več, saj je kar 55 % vprašanih še naprej redno kupovalo modne izdelke vse leto, medtem ko jih je 24 % kupovalo le po potrebi oziroma, ko je bilo določen kos potrebno nadomestiti z novim. V zadnjih 12 mesecih je kar 90 % vprašanih modne izdelke kupovalo na spletu, 53 % pa jih je kupovalo več ali veliko več kot leto prej.
Razumevanje navad in pričakovanj kupcev v kombinaciji s 30-letno tradicijo
V luči spremenjenih tržnih razmer torej tudi iščemo vse več možnosti za nakupovanje modnih izdelkov na spletu. Od tu tudi ideja in dogovor o sodelovanju med Sportino Group in Shoppsterjem, ki združujeta najboljše za kupca. Skupaj ustvarjajo največje regionalno modno skupnost na platformi, ki vključuje spletno in televizijsko prodajo. Shoppster slovi po visokokakovostnih storitvah ter razumevanju navad svojih kupcev. Kar je za Slovence, ki se še vedno ne zanašajo popolnoma na spletno nakupovanje, zelo pomembno.
Moda pomeni skupnost in vključenost
Valentina Savić, direktorica trženja v Sportina Group, je ob grajenju novega partnerstva prepričana tudi v grajenje nove, spletne skupnosti, saj po njenih besedah "Moda niso le kosi oblačil – moda je izkušnja, skupnost, vključenost". Regionalna direktorica Shoppsterja, Ljiljana Ahmetović, pa je poudarila "da je moda ena izmed najhitreje rastočih kategorij v svetu spletnega nakupovanja". Obe partnerski podjetji v prihodnjih letih pričakujeta pospešeno rast spletnega nakupovanja. Dogovor za tovrstno sodelovanje lahko štejemo kot pomemben korak, ki bo kupcem omogočil dostop do izdelkov in modnih linij, kot da bi obiskali najbolj znana modna središča na svetu, vse to prek platforme Shoppster.com.
Začnite delati doma. To je tisto, kar sem finančno najbolj nagrajeval. V petek sem po zaslužku 44.789 ameriških dolarjev prejšnji …