Povečujejo digitalno prisotnost
NFON AG, evropski ponudnik glasovnih poslovnih komunikacij iz oblaka, z odprtjem pisarne v Varšavi širi svojo prisotnost v Srednji in Vzhodni Evropi. Odločitev o povečanju intenzivnosti poslovanja v teh državah pomeni nadaljnji korak uresničitve strategije rasti podjetja. "Procesi transformacije, ki se trenutno dogajajo na trgih Srednje in Vzhodne Evrope, kažejo ogromen potencial rasti za telefonske rešitve iz oblaka v prihodnjih letih. Delo na daljavo bo ostalo prisotno in podjetja – tako mala kot velika – prav tako povečujejo svojo digitalno prisotnost, pri čemer uporabljajo spletne kanale za pridobivanje novih potencialnih strank in ohranjanje stika s svojimi strankami. Očitno je, da bodo lokalna podjetja potrebovala več podpore, zato se veselimo, da bomo slovenskim, hrvaškim in poljskim podjetjem lahko pomagali še učinkoviteje kot kdaj koli prej," pravi Gernot Hofstetter, izvršni direktor NFON GmbH Avstrija ter Srednje in Vzhodne regije.
Evropa – trg priložnosti
Poslovna enota v Varšavi
Trenutno sedem podružnic NFON-a oskrbuje več kot 50.000 poslovnih strank v 15 evropskih državah. Za podporo in povečanje dejavnosti v srednji in vzhodni Evropi podjetje odpira novo pisarno v Varšavi, ki predstavlja prvo pisarno v Srednji in Vzhodni regiji. NFON načrtuje tudi povečanje števila zaposlenih v Avstriji, ki nudijo podporo in pomoč strankam, podjetjem v srednji in vzhodni Evropi. Do konca leta 2022 predvidevamo povečanje števila zaposlenih na 50 ljudi. "V okviru širitve in odprtja pisarne v Varšavi NFON aktivno zaposluje – svoji ekipo bomo okrepili s 13 novimi zaposlenimi. Verjamemo, da so odlični strokovnjaki in poslovna enota v Varšavi prava pot za uresničitev naših ambicioznih ciljev rasti. Ponosni smo na vstop na trg srednje in vzhodne Evrope, ki za nas pomeni, da zagotavljamo telefonijo v oblaku podjetjem vseh panog in velikosti na še večjem trgu ter podpiramo podjetja medtem ko skupaj rastemo," je dodal Gernot Hofstetter.
O podjetju NFON
NFON s sedežem v Münchnu je evropski ponudnik poslovnih komunikacij v oblaku, ki se osredotoča na glasovne storitve. Družba kotira na borzi (Frankfurtska borza, Prime Standard) in povezuje več kot 3.000 partnerjev v 15 evropskih državah s sedmimi hčerinskimi družbami pa zagotavljajo storitve poslovnih komunikacij več kot 50.000 podjetjem – zadovoljnim strankam. Cloudya, paradni produkt podjetja NFON, je platforma za enostavno, neodvisno in zanesljivo poslovno komunikacijo za podjetja vseh panog in velikosti. Druge vrhunske in poslovne rešitve dopolnjuje portfelj na področju komunikacij v oblaku, vključno z UCaaS (enotna komunikacija kot storitev), CCaaS (storitve za kontaktne centre), v prihodnje pa tudi iPaaS (integracijska platforma kot storitev). S svojimi vrhunskimi komunikacijskimi rešitvami spremljamo podjetja v prihodnost poslovnega komuniciranja.