Ideja, kako lahko vaše poslovanje kar naenkrat postane sila enostavno

Foto: Profimedia
Foto: Profimedia
Si predstavljate, da imate na delovnem mestu virtualno tablo, ki vam prikaže vse informacije, ki jih potrebujete za uspešno delo? In sistem, ki vam omogoča pregled nad vsemi strankami, projekti in aktivnostmi? In da pisanje poročil in pogodb čez noč postane prav prijetno delo? Če vas je prešinilo, da to ni mogoče, berite dalje, ker vas bomo navdušili!
Oglej si celoten članek

Od podatkov in papirja se zvrti …

In nekaterim tudi zaradi sprememb, hitrega tempa in količine informacij, ki jih zaposleni vsak dan vidi in sliši na delovnem mestu, pa naj bo to v velikem, srednjem ali malem podjetju oziroma kot samostojni podjetnik. Nenehen gospodarski in tehnološki razvoj seveda pomenita, da smo postali bolj zahtevni, da so naša pričakovanja visoka, da se je za stranke treba še bolj potruditi, saj je konkurenca postala neizprosna. Ob tem pa vseeno ostaja ključnega pomena dejstvo, da je zmagovalec tisti, ki se vsem spremembam uspe učinkovito prilagoditi. Tu smo si v poslovnem svetu enaki. Je pa res tudi, da k uspehu zelo pripomorejo inovativne rešitve, ki ne samo da poenostavijo naše delo, ampak prihranijo veliko našega časa in skrbi.

Foto: Profimedia CRM sistem, poslovanje, posel, podjetje

Pa vi, poslujete brezpapirnato?

Veliko je govora o digitalizaciji, pa vendar – kaj sploh pomeni, da digitaliziraš svoje poslovanje? Stroka razlaga pojem zelo enostavno in razumljivo – digitalizacija pomeni avtomatizacijo operacij, ki jih zdaj nekdo izvaja ročno, in prenos vseh podatkov v elektronsko obliko.

Digitalizacija poslovanja pomeni opuščanje papirnatega poslovanja, organizacijo podatkov o strankah, partnerjih, dobaviteljih in resursih, formalizacijo poslovnih procesov s pomočjo digitalnih orodij ter pridobitev celostnega pregleda nad tem, kaj se dogaja v našem podjetju in z našimi strankami.


Če se vam dogaja, da iščete podatke po različnih Excelovih tabelah, elektronski pošti, da si informacije zapisujete v beležke in hkrati shranite podatke na različnih mestih, potem veste, kako hitro lahko izgubite sledljivost in nadzor nad vsem, kar se dogaja v podjetju – od pošiljanja povpraševanja, organiziranja sestanka, sestavljanja ponudbe, podpisa pogodbe, prodaje, spremljanja stranke itd. In veste tudi, koliko stresa in skrbi lahko povzročita slaba organizacija in meglen nadzor nad aktivnostmi.

Fleksibilnost, odprtost in popolna prilagojenost

Podjetja, ki so svoje poslovanje že digitalizirala, vam bodo povedala, da sam proces sicer predstavlja organizacijski in finančni izziv, vendar pa je rezultat enostavno vrhunski. Zadnja leta so vedno bolj popularni razpisi za sofinanciranje podjetij na temo digitalizacije, zato si TUKAJ poglejte nekaj možnosti za sofinanciranje digitalnih projektov v vašem podjetju.

Foto: Profimedia CRM sistem, poslovanje, posel, podjetje Vsako podjetje ima svoje posebnosti, ki so odvisne tako od branže, delovnih procesov kot strateških usmeritev. Večini pa je skupno to, da jim do odličnih rezultatov pomaga dober CRM sistem.

Kako uspešni ste pri upravljanju odnosov s strankami?

Kratica CRM izhaja iz angleščine in pomeni Customer Relationship Management, v prevodu upravljanje odnosov s strankami. Gre za koncept oziroma filozofijo prodaje, ki je osredotočena na vsako stranko posebej glede na njene preference in želje. To pomeni, da je v ospredju stranka, CRM pa pomaga sistematizirati podatke o njej in njenih željah.

Razlog?

Maksimalno zadovoljstvo stranke in maksimalna prodaja na drugi strani.

Foto: Profimedia posel, pisarna, poslovanje

Bi bila CRM rešitev odlična tudi za vas?

Preberite spodnja vprašanja in ob tem razmislite, kako poteka poslovanje v vašem podjetju.

  1. Bi radi imeli boljši pregled nad kontakti?
  2. Bi bilo sodelovanje med oddelki vašega podjetja lahko hitrejše in boljše?
  3. Bi radi izboljšali produktivnost?
  4. Si želite večjo samostojnost prodajnega oddelka?
  5. Bi bilo napovedovanje vaše prodaje lahko bolj natančno?
  6. Ste zanesljivi v poročanju?
  7. Bi lahko izboljšali vašo prodajno metriko?
  8. Bi bile vaše stranke lahko tudi bolj zadovoljne?
  9. Bi bil donos na marketinške aktivnosti lahko višji?
  10. Si želite doseči dodano vrednost vaših produktov in storitev?

Če ste na večino vprašanj odgovorili z DA, potem ste na pravem mestu. Vendar pa se ob tem pojavi še eno pomembno vprašanje – katera je tista rešitev, ki bi bila najboljša za vas ali vaše podjetje?

Timotej Prelog iz podjetja Intera d.o.o, vodilnega slovenskega ponudnika CRM rešitev, pravi, da je CRM sicer »najbolj priljubljen v prodaji in marketingu, vendar je zelo uporaben pri vseh operacijah, kjer je treba voditi veliko informacij hkrati.«


Izbor CRM sistema je odvisen od velikosti podjetja, števila zaposlenih, ki bodo sistem uporabljali, so pa pri izbiri CRM sistema na voljo tako rešitve v oblaku kot on-premise rešitve. In pri nobeni niste prepuščeni svojemu raziskovanju, saj je sistem pripravljen in usklajen z vašimi zahtevami in potrebami.

Izkušnja z vsemi testnimi funkcijami

V podjetju Intera podarjajo, da je vsaka uporabniška izkušnja zelo pomembna, saj je zadovoljstvo stranke tisto, kar poganja poslovni mehanizem. Največ torej šteje zadovoljstvo uporabnikov njihovega Intrix CRM sistema, zato želijo, da se vsak sam prepriča o njegovi uporabnosti, ki ga za obdobje prvih 30 dni nudijo brezplačno. Ob tem dodajajo:

»Za še boljšo izkušnjo smo ga napolnili s testnimi podatki, da lahko preizkusite vse funkcije.«

Vse se začne in konča v vašem podjetju

Izbira CRM modula se prične pri analizi poslovnega in prodajnega procesa – vključuje aktivnosti od pridobivanja novih strank, izvajanja poprodajnih aktivnosti, nudenja tehnične podpore, servisov do organiziranja delovnih projektov po naročilu strank.

Vsaka od omenjenih aktivnosti ima svoj proces, ki ga je treba efektivno digitalizirati, poenostaviti ali celo avtomatizirati. In na osnovi tega vam bodo v podjetju Intera pomagali s popolnoma prilagojenimi moduli in integracijami, ki jih boste izbrali glede na vaše potrebe:

► CRM modul za prodajo,
► Modul za marketing,
► CRM Modul za servise in ticketing – sprejemanje in obdelava podpornih zahtevkov,
► Modul za projektno vodenje,
► Modul za kadrovske službe.

''Fokus naših CRM sistemov je v prilagodljivosti. Z našo ekipo programerjev smo sposobni ustvariti CRM po meri za praktično vsa podjetja ne glede na branžo in poslovni proces,'' pravi Timotej Prelog.

Ko je poslovanje možno kar s telefonom

V Interi so šli korak dlje in vsem svojim uporabnikom ponujajo mobilno CRM aplikacijo za Android in iOS. Ta prinaša revolucionarno in povsem prilagodljivo mobilno uporabniško izkušnjo. Mobilna aplikacija omogoča:

Foto: Profimedia CRM sistem, poslovanje, posel, podjetje ⇒  dostopajte do podatkov svojih strank od koderkoli,
⇒  skeniranje in dodajanje vizitke stranke,
⇒  beleženje novih sestankov,
⇒  dodajanje opomnikov,
⇒  pregledovanje zapisnikov zadnjega sestanka,
⇒  pripenjanje fotografije, ki ste jo posneli na terenu,
⇒  elektronsko podpisovanje dokumentov.

Pot do enostavnega poslovanja in podatkov, ki vam bodo ves čas na dosegu roke, je torej izjemno kratka. TUKAJ se prepričajte, zakaj svoje odločitve nikakor ne boste obžalovali.

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.