Do zavarovalnice na daljavo

Foto: Zavarovalnica Triglav
Foto: Zavarovalnica Triglav
Se sprašujete, kako je z urejanjem zavarovanj, prijavo škode in pomočjo asistenčnega centra v času epidemije koronavirusa? V Zavarovalnici Triglav svoje stranke vabijo, da čim več storitev opravite na daljavo.
Oglej si celoten članek

Sklepanje in podaljšanje zavarovanj

Najprej preverite, če nimate morda sklenjenega permanentnega ali dolgoročnega zavarovanja, ki letos ne poteče. V tem primeru vam tudi v trenutnih razmerah ni treba ukrepati, zavarovalno jamstvo ostaja.

Sicer pa v Zavarovalnici Triglav omogočajo možnost sklepanja zavarovanj na daljavo. Pogoj je, da imate:

  • elektronsko pošto, na katero vam bo zastopnik poslal povezavo za dostop do pripravljene zavarovalne dokumentacije in
  • mobilno telefonsko številko, na katero boste prejeli potrditveno kodo za dostop do posredovane zavarovalne dokumentacije, ki jo boste s klikom na posamezni dokument tudi podpisali.

V nekaterih primerih bo za sklenitev zavarovanja zahtevana tudi video identifikacija. Za to boste potrebovali še:

  • elektronsko napravo, ki ima na sprednji strani integrirano kamero z mikrofonom in zvočnikom ( "selfie" kamero). O tem si lahko več preberete tu.

Če zavarovalnega zastopnika nimate, vam je Zavarovalnica Triglav na voljo tudi na e-poštnem naslovu info@triglav.si ali telefonski številki 080 555 555.

Številna zavarovanja pa lahko še naprej samostojno sklenete preko spleta.

Kako je s prijavo škode?

Škodo prijavite po enem izmed naslednjih kanalov:

  • spletna prijava,
  • mobilna prijava – Triglav asistenca (aplikacijo si na mobilni telefon namestite iz GooglePlay ali App Store trgovine),
  • brezplačna telefonska prijava na 080 555 555,
  • za zdravstvena zavarovanja Zdravstvena točka na telefonski številki 080 2664 in elektronskem naslovu info@triglavzdravje.si,
  • po (mobilnem) telefonu ali elektronski pošti (ime.priimek@triglav.si) se lahko obrnete tudi na svojega zastopnika.

Za varno in hitro reševanje škod ob prijavi priložite:

  • fotografije poškodovane stvari,
  • vso dokumentacijo, ki jo imate v času prijave obravnavanega škodnega primera, škode na vozilih pa lahko prijavite tudi pri pogodbenih izvajalcih.

Kam poslati dokumentacijo?

Vso dokumentacijo posredujte kot skeniran dokument ali fotografijo v e-obliki:

Brez težav tudi do pomoči asistenčnega centra

Pri Zavarovalnici Triglav svojim zavarovancem, ki imajo sklenjeno domsko ali avtomobilsko asistenco še naprej zagotavljajo pomoč pri nujnih primerih.

  • s pomočjo mobilne aplikacije Triglav Asistenca, ki si jo brezplačno naložite v spletnih trgovinah App store in Google Play,
  • na brezplačni telefonski številki 080 2864.

Še več informacij o tem, katere storitve lahko opravite na daljavo in kako pa najdete v članku.

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.