Čas je za preverjeno kakovost v rezervoarjih

Foto: Petrol
Foto: Petrol
Z gorivom, ki je prilagojeno na najostrejše vremenske razmere in ki hkrati ščiti vaš motor, bodo vaše poti brezskrbne in varne.
Oglej si celoten članek

Nenaden prihod letošnje zime z nizkimi temperaturami nas je spomnil, kako pomembno je biti pripravljen na neugodne razmere na cestah. Preobuli smo vozila v zimske pnevmatike, natočili zimsko tekočino za pranje stekel in si nabavili sredstvo za odmrzovanje stekel. A vse to ne bo pomenilo kaj dosti, če boste v osrčje ostre zime s temperaturami globoko pod lediščem zapeljali z neprimernim dizelskim gorivom.

Zimski dizel se od tistega, ki je na črpalkah na voljo v toplejše delu leta, bistveno loči po dodatkih, ki preprečujejo, da bi gorivo pri temperaturah že malo pod lediščem začelo izločati parafin. To namreč povzroči zamašitev dovodov goriva in odpoved motorja. Takšen scenarij je precej verjetnejši, kot meni večina voznikov dizlov, saj je temperatura blizu tlem pozimi lahko še precej nižja od tiste, ki jo meri avtomobilski senzor. Prav tako gorivo v rezervoarju in dovodnih ceveh dodatno hladi ledeni piš med vožnjo. Hkrati je treba vedeti, da so dizelski motorji pozimi še občutno bolj obremenjeni, ker je njihov mrzli zagon težji in počasneje dosegajo delovno temperaturo. Takoj po zagonu so zato še precej bolj in dlje podvrženi obremenitvami ter prezgodnji obrabi.

Pomembno: kdaj ste nazadnje polnili rezervoar?

  • Uporaba goriv letne ali prehodne kakovosti za zimske temperature ne zadošča. Morebitno zalogo takšnega goriva v rezervoraju je zato treaba nujno pravočasno obnoviti z zimsko, ki je na točilnih mestih na voljo po 15. novembru.
  • Pred nalitjem novega, zimskega goriva je zelo priporočljivo rezervoar izprazniti v celoti. 
  • Nevarnost kristalizacije in izločanja parafina je še posebej pogosto ob daljšem mirovanju vozila in izpostavljenosti mrazu. 
  • Temperatura zraka, podana v poročilih, se meri na višini med 1,5 do dveh metrov nad tlemi. Na višini rezervoarja, torej 30 do 50 cenitmetrov nad tlemi, pa je temperatura lahko pozimi tudi za pet do sedem stopinj Celzija nižja!

Če se torej nameravate zime lotiti s poletnim ali prehodnim gorivom, vam bo mrzla predla in prav lahko se zgodi, da vam zjutraj vozilo ne bo želelo vžgati ali pa vam bo odpovedalo po nekaj kilometrih vožnje. Nastali bodo lahko občutni stroški in še nemobilni boste. V časih, ko smo od avtomobilov zaradi splošne situacije še posebej odvisni, se to preprosto ne sme zgoditi! 

S pravim gorivom do svobode gibanja tudi pozimi 

Rešitev proti zimskim presenečenjm je v visokokakovostnem gorivu iz družine Q Max, namenjeno najzahtevnejšim uporabnikom. Nova generacija premium dizelskega goriva Q Max iQ Diesel je zaradi svoje sestave posebej prilagojeno tako za najsodobnejše dizelske motorje generacije euro 6 kot tudi tiste nekoliko starejše. Izdelano je v skladu z aktualnimi zahtevami in trendi na trgu, s poudarkom na visoki zaščiti in zanesljivosti delovanja motorjev v vseh pogojih obratovanja, izboljšani ekonomiki in učinkovitosti ter zniževanju negativnih vplivov rabe goriv na okolje in klimatske spremembe.

Osrednja značilnost Q Max iQ Diesel goriva je visoka odpornost na nizke temperature, ki zagotavlja brezhibno uporabnost v vseh zimskih razmerah, tudi na ekstremnih območjih na alpskih cestah ali območju mrazišč. Zaradi dodanih aditivov je meja, ko bi se iz goriva začeli izločati parafinski kristali, pomaknjena globoko pod ledišče na območje "arktičnih" temperatur, to je na okoli -25 stopinj Celzija ali še nižje.

Foto: Petrol Petrol Q_MAX

Zelo pomembna vrednost goriva nove generacije je visoko cetansko število, ki nam pove, kako hitro lahko znotraj valja motorja pride do samovžiga in s tem delovanja. Na ta način Q Max iQ Diesel zagotavlja boljši in hitrejši vžig goriva in s tem lažji zagon motorja ter optimalnejše zgorevanje ("nitro" učinek). Posledično se povečata moč in odzivnost, zniža pa hrupnost motorja.

Še ena pomembna lastnost pa je maksimalna zaščita in sposobnost čiščenja, ki ga zagotavlja dizelsko gorivo premium kvalitete. Zaradi nastalih oblog na vitalnih delih napajalnega sistema sčasoma pride do izgube moči motorja ("Power loss") . Zelo učinkovit in bogatejši paket detergentnega aditiva v gorivu Q Max iQ Diesel pa zagotavlja popolno čistost vseh površin motornih delov, kar je pogoj za ohranjanje maksimalne mogoče moči in zmogljivosti, ki jih omogoča tehnološka zasnova motorja. In to tudi po daljši uporabi.

Q Max iQ Diesel je pripravljen za najzahtevnejše uporabnike, saj izpolnjuje najvišje standarde kakovosti in uporabnosti. Uporabljamo ga lahko v vseh vozilih z dizelskim motorjem. Gorivo pri tem zelo učinkovito odpravlja pomanjkljivosti na napajalnem sistemu za gorivo, nastale v življenjski dobi napajalnega sistema in motorja ali neoptimalnega vzdrževanja.

Preverjena in kontrolirana kakovost goriva sta torej poroka za zanesljivo delovanje motorja v zimskih razmerah, hkrati pa Q Max iQ Diesel poskrbi za nižjo porabo in emisije vozila ter podaljša življenjsko dobo vozila.

Foto: Petrol Petrol Q_MAX

 

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.