V luči vedno hitrejše digitalizacije družbe bo tudi festivalski program 31. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) obarvan digitalno. Kako je in še bo digitalna preobrazba vplivala na širšo družbo? Kaj prinaša metavesolje, ki postaja vroča tema tudi na področju trženja in kreativnih komunikacij. Kako se odklopiti od elektronskih naprav in ali je to sploh še mogoče? Predvsem pa, komu lahko zaupamo v dobi digitalizacije, kar je tudi rdeča nit letošnjega festivala. O izzivih, ki jih digitalizacija prinaša medijem, blagovnim znamkam in vsem nam bo spregovorilo več kot 40 vrhunskih mednarodnih in domačih strokovnjakov.
''Z optimizmom zremo v junij in verjamemo, da bomo uspeli organizirati še en izjemen festival, ki bo pod eno veliko streho zbral kolege iz industrije in vnovič postregel z odličnimi vsebinami,'' je dejala Mojca Briščik, izvršna direktorica Slovenske oglaševalske zbornice.
Koga bomo videli na festivalskem odru?
Priznani kreativec, ki ga navdihujeta nepopolnost in neuspeh, bo na festivalskem odru skozi primere agencijskih in lastnih del prikazal, kako lahko napake spodbudijo našo kreativnost.
Digitalna navdušenka Dot Lung nam bo skozi praktične nasvete pokazala, kako na družbenih omrežjih zgraditi uspešno osebno znamko.
Kot pravi, se nam odpira povsem nov svet priložnosti: ''Podjetja se bodo morala prilagoditi tretji generaciji svetovnega spleta, kjer skupnost predstavlja pomemben del marketinga - pogosto se vzpostavi še pred izdelkom. Čas je, da prenehamo razmišljati o kupcih kot o številki v bazi podatkov, temveč kot o ljudeh, ki jih navdihujejo in veselijo enake stvari kot vašo blagovno znamko."
Bogat programski del bodo soustvarjali tudi Denis Avdić, stand up komik, ter radijski in televizijski voditelj, Alessio Carciofi, univerzitetni profesor ter avtor prve italijanske knjige in podkasta o digitalnem detoksu, Matej Mohorič, profesionalni kolesar, dr. Dan Podjed, antropolog in izredni profesor, Miha Šalehar, radijski in televizijski voditelj, kolumnist in avtor ter številni drugi govorci.
Začnite poletje v dobri družbi
Festivalski utrip bo zaokrožila slavnostna podelitev nagrad, kjer bo izbran zmagovalni par natečaja Mladi kreativci, podeljena stanovska naziva Oglaševalec leta 2021 in Oglaševalska osebnost, ki jo letos prejme Mitja Tuškej, ter razkriti prejemniki velikih nagrad. Sproščeno morsko okolje na novi lokaciji bo zagotovo prineslo dobro družbo, nova poznanstva in sveže ideje.
Vabljeni, da skupaj z nami vstopite v novo desetletje Slovenskega oglaševalskega festivala, ki bo med 14. in 15. junijem napolnil Avditorij Portorož. Vstopnico si lahko zagotovite tukaj.