Ključni izzivi na petih pomembnih področjih

Foto: Agencija za okolje
Foto: Agencija za okolje
Vodnik po trajnostni potrošnji seznanja bralce s ključnimi izzivi na petih pomembnih življenjskih področjih, ki najbolj vplivajo na okolje.
Oglej si celoten članek

Agencija za okolje je pred kratkih izdala Vodnik po trajnostni potrošnji. V njem predstavljajo ključne izzive na petih pomembnih življenjskih področjih, ki najbolj vplivajo na okolje – prehrana, bivanje, mobilnost, gospodinjski aparati in izdelki. Potrošniki imajo moč vplivati na ohranjanje ravnotežja v okolju tako, da se odločijo za manj škodljive in bolj zdrave alternative. 

Vodnik predlaga možne rešitve, začrta priporočila za povečanje trajnosti in opiše nekatere primere dobrih praks v Sloveniji. Predstavljno je stanje na prej naštetih petih področjih, pri čemer opis sledi fazam v življenjskih krogih izdelkov. Vsaka od teh faz ima podnebne, okoljske, družbene in zdravstvene vplive. Ko seštejemo vplive posameznih faz, dobimo celotno sliko o širšem učinku izdelka na okolje. V vsaki od teh faz lahko negativne posledice za okolje zmanjšamo. 

Trajnostno potrošnjo in teme, ki jih vodnik obravnava, na evropski ravni poglobljeno spremlja Evropska agencija za okolje preko omrežja Eionet (Evropsko okoljsko informacijsko in opazovalno omrežje Evropske agencije za okolje), v katerem sodeluje tudi Slovenija.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.