Britanski letalski prevoznik British Airways je moral namreč od četrtka, ko so terminal odprli,
zaradi tehničnih težav s sistemom za prtljago odpovedati že okrog 250 letov.
Samo v soboto je British Airways moral odpovedati 66 letov, kar je 12 več od prvotne
napovedi. Že s tem se je število odpovedanih letov povzpelo na skoraj 250, danes pa naj bi se jim
po pričakovanjih pridružilo še dodatnih 37 letov. Zamude in odpovedi naj bi se nadaljevale tudi v
naslednjih dneh.
Do odpovedi na Terminalu 5, katerega izgradnja je stala 5,6 milijarde evrov in je bil odprt,
da bi omilil gnečo na prometnem Heathrowu, prihaja zaradi zaostankov v pretoku prtljage, ki jih
povzročajo tehnične težave v novem sistemu za ravnanje s prtljago.
Poleg tega so številni potniki iz obupa letališče že zapustili ali pa so odleteli brez
prtljage. Zaradi tega se je doslej na letališču nabralo že 15 tisoč kosov prtljage, ki jim je treba
najti lastnike in jim jo dostaviti. To ob zamudah in odpovedih letov še dodatno prispeva k
nezadovoljstvu potnikov.
Vendar pa to ni edina težava na novem terminalu, ki ga ima v ekskluzivni uporabi British
Airways. Potniki, ki so prispeli na terminal v soboto, so namreč pojasnili, da je delovalo le eno
od 16 dvigal, delovali niso niti številni javni telefoni. To je sicer v pristojnosti upravljavca
letališča družbe BAA.
Britanska ministrica za promet Ruth Kelly je danes tako British Airwaysu kot BAA ponudila
pomoč pri reševanju težav.
Zmeda se nadaljuje
Na petem terminalu na londonskem letališču Heathrow le nekaj dni po odprtju vlada prava zmeda.