Japonska že zdaj slovi po svojih hitrih povezavah, novi vlak pa bo s pomočjo tehnologije magnetnega lebdenja, pot opravil še enkrat hitreje. Za skoraj 300 kilometrov dolgo pot med Tokiem in Nagoyo bo tako novi vlak potreboval 40 minut, za kar je dosedanji hitri vlak, ki vozi okoli 300 kilometrov na uro, porabil 100 minut. Vlak maglev pa bo vozil okoli 500 kilometrov na uro.
Inovacija sicer še ne bo na voljo pred letom 2027, saj morajo pred tem še izpopolniti tehnologijo magnetnega lebdenja, ki omogoča premikanje vlaka brez trenja. Japonski operater Central Japan Railway Company pa že napoveduje razširitev uporabe magnetnega lebdenja, do leta 2045 naj bi s takšno tehnologijo deloval tudi vlak do Osake. Cena: zgolj za izgradnjo proge med Tokiem in Nagoyo bodo predvidoma porabili okoli 40 milijard evrov.
Se dobro da obstja wiki,na Kitajskem vozi Maglev za 10 let <br />http://en.wikipedia.org/wiki/Shanghai_Maglev_Train
Najlepša hvala za opozorilo, smo popravili.
Bi bilo dobro da bi naša vlada dala Slovenijo za ene 30 let Japoncem v najem bi imeli ne samo …