Ko je Frederick Hubbard preko spletnega portala Lastminute.com kupoval letalsko karto za Detroit, je pri črkovanju svojega imena izpustil en "e", kar ga je kasneje drago stalo. Za napako je moral plačati čez 600 evrov, kar naj bi bila normalna praksa letalskih družb in agencij. Te namreč zaračunavajo vrtoglave zneske vsem potnikom, ki želijo na letalski karti spremeniti ime ali popraviti celo najmanjšo napako.
Če denimo prosite letalsko družbo za spremembo imena na letalski karti, vas bo to stalo približno 116 evrov, poroča revija Which? Travel. Gospod Hubbard je moral za svojo napako plačati okoli 50 evrov in še dodatnih 630 evrov, da je dobil novo, popravljeno letalsko karto. Svoj denar je sicer dobil nazaj, po tem, ko se je pritožil podjetju Lastminute.com, a omenjena revija opozarja, da lahko vračilo denarja traja tudi do 16 tednov. "Čakati tako dolgo zaradi majhne napake v črkovanju, je popolna norost," je povedal Hubbard.
Evropska komisija je ob tem primeru sporočila, da nameravajo preoblikovati pravice letalskih potnikov, ter da bodo naredili konec kaznim za napačno črkovanje.
Zaradi napake v črkovanju moral plačati 600 evrov
Nek potnik, ki se je želel vkrcati na letalo, je moral plačati več kot 600 evrov, ker je narobe črkoval svoje ime pri rezervaciji leta.