Dve leti in pol po tragični nesreči križarke Costa Concordia se začenja njeno reševanje, ki bo po pisanju tujih medijev predvidoma trajalo 6 do 7 dni. Reševalna ekipa pri tem opozarja, da pri reševanju obstaja visoka stopnja tveganja, tako kot pri vsaki stvari, ki poteka prvič. Prvič doslej bodo 114.500 ton težko ladjo na morju odvlekli 280 kilometrov stran. Doslej največji morski projekt bo stal več kot 1,5 milijarde evrov, pri njem bo sodelovalo na stotine potapljčaev in inženirjev.
Luksuzno križarko, ki je nasedla in se prevrnila pred otokom Giglio, bodo v prvi fazi postavili pokonci in jo odvlekli na odprto morje, nato pa v genovsko pristanišče, kjer jo bodo razstavili in njene dele uničili. Uničenje ostankov ladje, ki je kar dvakrat večja od legendarnega potopljenega Titanika, bo stalo okrog 100 milijonov evrov, leto dni bo pri njem sodelovalo 100 delavcev.
Medtem v italijanskem mestu Grosseto še vedno poteka sodni proces zoper kapitana križarke, Francesca Schettina, ki je obtožen večkratnega uboja iz malomarnosti in pobega s potapljajoče ladje. Grozi mu kazen za odgovornost za brodolom ladje in 15 let zapora za vsako smrtno žrtev, skupno - po ocenah tožilstva - ga lahko obsodijo za 2.697 let zapora.
Zadnja plovba Costa Concordie
Začenja se reševanje nasedle križarke Costa Concordia, ki je januarja 2012 nasedla pred toskanskim otokom Giglio. Gre za enega izmed največjih in najdražjih pomorskih operacij doslej.