Pri Rolls-Royceovem motorju Trent 900, ki je na začetku novembra eksplodiral med letom Quantasovega "ptiča", je zaradi napačnega položaja ene od komponent prišlo do razpok v dovodu za olje, kar je povzročilo iztekanje tekočine in končno eksplozijo.
Če bi med poletom ogenj zajel motor, bi to pomenilo katastrofo, ugotavlja Avstralski urad za varnost v prometu. Po njihovem mnenju je napaka konstrukcijske narave, zato jo mora Rolls-Royce nemudoma odpraviti.
Letalska družba Quantas, čigar airbus je moral 4. novembra s 464 ljudmi na krovu zasilno pristati v Singapurju, je zatrdil, da trenutno ni tveganja, da bi se napaka pri katerem od njegovih dveh od šestih letal, ki sta ostala v rabi, ponovila, saj ju skrbno nadzorujejo.
Največje letalo na svetu, ki lahko prevaža celo do 800 potnikov, sicer uporablja dvoje vrst motorjev. Quantas, Lufthansa in Singapure Airilines uporabljajo Rolls-Royceove, Air France in Emirates pa motorje družbe Engine Alliance.
Eksplozija motorja je bil doslej najhujši incident pri tem tri leta starem modelu. Doslej so jih izdelali 56, vsako pa stane okoli 260 milijonov evrov.