Velika brezplačna reklama za Hrvaško

Foto: Youtube
Foto: Youtube
Organizatorji festivala Ultra Music Festival objavili povzetek lanskoletnega dogajanja.
Oglej si celoten članek

Lanskoletni Ultra Music Festival v Splitu je prinesel okrog 66 milijonov neposrednega prometa hrvaškemu turizmu, posrednih koristi za promocijo Hrvaške, pa ni mogoče oceniti. 

Največji spektakel elektronske glasbe ostaja v Splitu še najmanj dve leti, morda pa celo štiri. 

Organizatorji so pred dnevi objavili posnetek s povzetkom lanskoletnega dogajanja, ki v devetih minutah pokaže nekatere največje bisere hrvaškega turizma in je, tako Jutarnji list, izvrstna in brezplačna reklama za turistično sezono, ki prihaja. 

V manj kot treh dneh si je posnetek ogledalo skoraj toliko ljudi, kot  jih je v skoraj štirih mesecih pogledalo uradni promocijski spot Hrvaške Croatia Full od Life. 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.