Več denarja od bralcev kot oglaševalcev

Foto: EPA
Foto: EPA
Prvič v zgodovini je "New York Times" ustvaril več prihodka od prodaje tiskanih in online vsebin kot od plačila oglasov.
Oglej si celoten članek

Iz NYT so sporočili, da je prodaja tiskanih in online izdaj v zadnji četrtini preteklega leta zrasla za 10,4 oddstotke, medtem ko so prihodki od oglaševanja v istem obdobju padli za okoli 5,9 odstotkov.

Skupni prihodki od prodaje so znašali 952,9 milijonov dolarjev, medtem ko so bili prihodki od oglaševanja 898,1 milijonov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.