"To je za H&M velika priložnost"

Foto: EPA
Foto: EPA
Švedski tekstilni velikan Hennes & Mauritz (H&M) je v drugem četrtletju na račun novih trgovin in racionalizacije stroškov ustvaril višji dobiček od pričakovanega.
Oglej si celoten članek

H&M je v obdobju od marca do maja ustvaril za 5,9 milijarde kron (okoli 606 milijonov evrov), kar na letni ravni predstavlja 10-odstotno rast.

Tudi prihodki od prodaje so se zvišali za 10 odstotkov, in sicer na 59,5 milijarde kron. Dobička iz poslovanja je bilo za 7,6 milijarde kron, medtem ko so analitiki pričakovali, da bo dosegel okoli sedem milijard kron, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Po pojasnilih glavnega izvršnega direktorja H&M Karl-Johana Perssona se pričakovanja in obnašanje potrošnikov spreminjajo, vedno več jih kupuje na spletu. "To je za skupino H&M velika priložnost," je dodal.

V družbi so prepričani, da jim strategija razvoja daje pogoje za dolgoročno rast na tem področju. H&M pričakuje, da bo v prihodnjih letih za 25 odstotkov povečal prodajo prek spleta.

H&M, ki ima 4498 trgovin, je v drugem trimesečju okrepil ponudbo na spletu, ta je zdaj dostopna na 41 trgih.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.