ABC je med prenosom podelitve letošnjih oskarjev zavrnil predvajanje 60-sekundnega oglasa, ki prikazuje mamo po porodu, ki se sredi noči zbudi in odide na stranišče. Uporablja različne proizvode, oblečena je v mrežasto spodnje perilo.
Oglas se zaključi s sporočilom, da poporodno obdobje ni nujno tako težko, nato pa sledi prikaz proizvodov, ki naj bi to obdobje olajšali.
ABC je ocenil, da je oglas preveč šokantnen in prepovedali njegovo predvajanje. Družba, ki z njim reklamira svoje proizvode, ga je objavila na Youtubu in pri tem izpostavila, da ne vsebuje nasilnih, političnih ali spolnih elementov. Dodajajo, da ni versko nastrojen, neprimeren, ne prikazuje orožja.
"To je le nova mama, ki je prvič sama z otrokom in svojim novim telesom. Ne glede na to je zavrnjena. In potem se sprašujemo, zakaj se nove mame počutijo nepripravljene."
Letošnja, 92. podelitev nagrad Ameriške akademije filmskih umetnosti in znanosti je sicer zabeležila rekordno nizko gledanost. Prenos si je ogledalo le 23,6 milijona gledalcev, med tem ko si je lansko podelitev zlatih kipcev od doma ogledalo 29,6 milijona gledalcev.