Predstavnik španske policije je povedal, da strojevodja ni želel odgovarjati na vprašanje preiskovalcev. Direktor policije Jaime Iglesias je pred tem izjavil, da je Garzón "osumljen zločina, povezanega z vzrokom nesreče“ in da je bil aretiran zaradi "nepremišljenega ravnanja“.
Garzón je s hitrostjo 190 kilometrov na uro pripeljal v zavoj, v katerega bi moral zapeljati z 80 kilometri na uro. Več vagonov je iztirilo. Umrlo je 80 ljudi, 180 oseb je ranjenih, od tega 40 huje. Med njimi je veliko otrok.
"Je krasna oseba,“ ga brani sindikat železničarjev. Oni za tragedijo namreč ne krivijo strojevodje, ampak sistem, ki nadzira hitrost vlaka. Sam strojevodja je očitno drugačnega mnenja, saj je po nesreči izjavil: "Polomil sem ga. Želim umreti.“ Do sebe je bil kritičen tudi v pogovoru z nekim časnikom, v katerem je prav tako priznal krivdo: “Naredil sem napako. Ne morete si predstavljati, kako se počutim.“ Dodal je tudi, da je poskušal zavirati, a je bilo že prepozno.
Že deset let strojevodja
Garzón je sicer zelo izkušen. Pri železnici je zaposlen že 30 let, deset let pa dela kot strojevodja, kar je bil po poklicu tudi njegov oče. Več let je vozil vlak na relaciji Madrid – Barcelona, pred tremi leti pa so ga premestili v mesto La Coruña, kjer živi njegova bolna mati, za katero skrbi. Garzón je ločen in nima otrok.
Pot, ki je bila sedaj usodna za toliko ljudi, je zelo dobro poznal. Skozi zavoj se je v zadnjem letu peljal 60-krat. Strojevodjo znanci opisujejo kot prijaznega in odgovornega človeka.
Facebook stran zaprli
Če gre verjeti španskim medijem, pa 52-letnik le ni bil tako odgovoren, kot pravijo. Garzón naj bi se namreč na Facebooku pohvalil, da z vlakom divjal 200 kilometrov na uro. Objavil je celo fotografijo števca in dokazal, da ne laže. Njegovo stran na omenjenem družabnem omrežju so sicer medtem že zaprli.
"""Je krasna oseba,“ ga brani sindikat železničarjev. Oni za tragedijo namreč ne krivijo strojevodje, ampak državo, ki nadzira hitrost vlaka.""<br …