To eden najbolj čustvenih božičnih oglasov vseh časov

Foto: Žurnal24
Foto: Žurnal24 main
Za kurjo polt marsikaterega gledalca je letos poskrbel nemški supermarket Edeka, kjer so pripravili spodnji oglas.
Oglej si celoten članek

Trgovska družba je v oglasu prikazala starejšega gospoda, na katerega so njegovi otroci nekaj božičnih večerov zapored pozabili.

Nato pa naenkrat pri vsakem otroku posebej poskrbi za solzne oči tako, da vsi prejmejo obvestilo o njegovi smrti.

 

Zgodba ima seveda pravi dramaturški lok. Ker pri Edeki želijo, da bi potrošniki njihovo blagovno znamko povezali s pozitivnimi čustvi, se oglas v drugem delu prelomi. Dedek je živ! Praznovanje se lahko začne.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.