Sprehajal se je po vagonu vlaka in ustrelil potnika

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Za zdaj še neidentificirani strelec, ki je po zločinu pobegnil, je v nedeljo zjutraj na vlaku newyorške podzemne železnice ustrelil in ubil 48-letnega potnika Daniela Enriqueza. Po izpovedih prič je šlo za naključen napad brez provokacije.
Oglej si celoten članek

Priče so newyorškim policistom povedale, da se je strelec sprehajal po vagonu vlaka na progi Q na poti iz Brooklyna na Manhattan, nenadoma potegnil pištolo in ustrelil 48-letnega Daniela Enriqueza v prsi. Na postaji Canal Street v newyorški kitajski četrti je potem pobegnil v neznano.

Policija je v nedeljo preverjala posnetke varnostnih kamer, ki sicer ne vzbujajo zaupanja, saj številne ne delujejo - kljub temu da je Frank James aprila na vlaku, ki vozi po isti progi, ustrelil in ranil deset ljudi. Ujeli so ga šele naslednji dan, ko se je sam predal policiji.

Potniki se ne počutijo varne

Po umiritvi pandemije koronavirusa se je v New Yorku s podzemno železnico spet začelo voziti malce več ljudi - skupaj na dan okrog tri milijone, kar pa je še vedno le 55 odstotkov števila pred izbruhom koronavirusa. Po mnenju Newyorčanov je zaradi tega prisotnost raznih čudakov in nasilnežev veliko bolj opazna kot prej.

Celo sedanji župan New Yorka in nekdanji policist Eric Adams je priznal, da se prvi dan na položaju župana, ko se je peljal z vlakom v službo, ni počutil varnega. Na poti je srečal moškega, ki je kričal na ljudi in številne brezdomce, ki so poležavali po klopeh ali prosjačili za denar.

Takrat se je odločil, da bo boj proti nasilju na podzemni železnici prioriteta, toda čeprav ima New York največjo policijsko silo v ZDA s 40.000 pripadniki, veliko uspeha doslej ni bilo. Na vlaku Q, kjer je v nedeljo prišlo do tragedije, so se isto jutro vozile tri različne policijske patrulje, vendar v nesrečnem zadnjem vagonu kompozicije ni bilo nobene.

Nasilje v New Yorku narašča

Nasilje in kriminal v New Yorku sicer v zadnjem času narašča, predvsem v revnih predelih mesta, vendar pa napadi na podzemni železnici, ki so jo prisiljeni uporabljati skoraj vsi prebivalci mesta, pridejo še bolj do izraza.

Sistem podzemnih železnic v New Yorku je v katastrofalnem stanju. Sistem je star in že 20 let teče obnova, pri čemer kolikor toliko ustaljen vozni red za prebivalce mesta ostaja le pobožna želja. Ob vsem tem pa je podzemna železnica še vedno najhitrejši in najcenejši način transporta, saj je na ulicah in cestah še večji kaos.

Podjetja za prevoze, kot sta Uber ali Lyft, sedaj za pot, ki je pred pandemijo stala 20 dolarjev, zaračunavajo po 70 dolarjev, ker je povpraševanje večje od ponudbe zaradi pomanjkanja voznikov. Ceste so kljub temu običajno povsem zamašene.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.