"Ryanair z veseljem sporoča, da so nizkocenovni prevozi prispeli v Luksemburgu, že 33. državo, kjer poslujemo," so sporočili v četrtek in navedli, da bodo z linijami do letališča London Stansted in Porta, ki ju bodo uvedli septembra, tudi v Luksemburg letno pripeljali 200.000 strank.
Drugemu največjemu letalskemu prevozniku v Evropi, ki se hvali z več kot 200 destinacijami, pa v izboru 28 držav članic Evropske unije zdaj manjka le še Slovenija.
Ryanair po slabem letu iz Slovenije
Ryanair je bil na našem trgu sicer že prisoten slabo leto, ko je iz mariborskega letaišča nudil prevoze v London. Konec marca 2008 so se nato umaknili, saj linija naj ne bi prinašala zadostnega dobička. Zahteve irske letalske družbe pa naj bi bile za Aerodrom Maribor klju pomoči Mestne občine Maribor, Slovenske turistične organizacije in ministrstva za gospodarstvo nesprejemljive.
O tem, da bo nizkocenovni prevoznik zdaj zdaj prišel nazaj v Slovenijo, se je nato govorilo še večkrat. Pogovore o tem so leta 2011 potrdili tudi na Aerodromu Ljubljana. Ryanair je v skladu s svojo navado zahteval nižje pristojbine in posel je padel v vodo.
"Ne storite tega, kar so v Sloveniji, Gruziji in Grčiji"
Pri Ryanairu zaenkrat ne odgovarjajo, ali razmišljajo o vrnitvi v Slovenijo. A besede šefa trženja Davida O'Briena za ukrajinski Forbes ne kažejo nič dobrega. O'Briena je namreč Ukrajino posvaril naj nikar ne storijo tega, kar so storili v Sloveniji, Gruziji in Grčiji, ko so države prodale letališča "monopolnistom". Ob tem je navajal, da takšni lastniki pogosto poberejo dobiček in ga usmerijo v domače baze, tamkajšnje prebivalce pa pustijo z manjkom letov in dragimi kartami.
Saj tudi judovskih investicij ni. Kjer ne investira jud, tam že ni kaj prida država. To je staro pravilo. Naj …
Ryanair pač hoče imet nižje pristojbine kot ostali. Če hoče imet privilegije naj gre drugam. V Sloveniji se gremo kapitalizem …
Res je. Katera uspešna država gre infrastrukturo prodajat? Pacienti.. Cerar da si to dopustu...sramota.